Al 5 mnd gestopt met bv nu nog melk

Hoi,

Ik heb een vraagje ik ben nu ca 5 maanden geleden helemaal gestopt met het geven van borstvoeding. Maar zelfs nu merk ik af en toe dat ik nog iets (melk?) lek. Voornamelijk mijn vriend heeft er "last" van als we vrijen....

Herkent iemand dit, is dit normaal en moet ik er iets aan doen.

Alvast bdankt voor jullie reactie
 
Hoi,

Ik wilde je even laten weten dat ik het niet herken. Toen ik stopte met BV heb ik nog een enkele keer een paar minuten per keer nagekolft als ik vervelende spanning voelde. Maar de toestroom was toen al minimaal. Ik heb zelf een borstvoedingswinkel in de buurt, misschien dat je het daar na kunt vragen want ik kan me wel voorstellen dat het bij iedereen verschilt. Misschien kan je huisarts het je ook vertellen. Succes!
 
Hoi,

Nou ik herken dit dus wel,ik ben 4 mnd geleden gestopt met BV en voel nog elke ochtend een nat plek in m'n shirt en als ik in m'n tepel knijp komt er nog een beetje melk uit.
Heb hier verder nog niks aan gedaan dacht dat het normaal was,maar hoorde van m'n schoonzusje dat je van de huisarts een pilletje kan krijgen om dit te stoppen dus zal dat dan maar even gaan halen.
 
hoi,

ik las je oproepje over dat je borsten nog steeds lekken.
Ik dacht dat ik de enigste was.
Maar ik ben al 9 maanden gestopt met BV en nu lek ik alweer dat kan dus ook!
Nu moet ik binnenkort naar het ziekenhuis voor controlle.
Want zo schaam ik me dood. Vooral als we vrijen is voor mij de lol eraf omdat ik lek.
 Nu maar hopen dat ze me kunnen helpen
groetjes thamar24

enne niet te lang mee door lopen hoor gewoon de dokter even vragen.
 
Terug
Bovenaan