al 5 weken niet ongi

Hoi meiden

ik had een vraagje, ik moest 8 juli onge worden maar de duivels lieten mij met rust nu ben ik morgen al 5 weken niet ongi en ook niet zwanger als ik de test mag geloven, heb namelijk net samen met mijn vriend een test gedaan en die gaf aan negatie, kan ik dan idd niet zwanger zijn of is het hg gehalte er misschien nog niet, morgen ga ik week 6 in en ik heb nog steeds geen gevoel dat ik de duivels moet gaan krijgen..... wat moet ik nu doen afwachten gewoon maar of mijn huisarts erover bellen???

liefs een wanhopige mariska

Lieve mariska,

Jouw verhaal is mijn verhaal. Ik moest 6 juli ongi worden en ik ben het ook nogaltijd niet, ambetant he die onzekerheid. Ik ben ook niet zwanger als ik de test mag geloven.
Ik heb een paar dagen geleden ook zo'n berichtje getypr en toen reageerde iemand dat ze op dag 7 na haar nod getest had en da die negatief was, en toen ze op dag 10 opnieuw testte was die positief. Je ziet, het kan nogaltijd. In de hoeveelste ronde zitten jullie?

grtjs, Bea

En mijn verhaal, Mariska en Bea, maar ik ben vandaag ongi geworden na 8,5!!! week. Extreem. Dus niet zwanger, maar blij dat er in elk geval nog iets gebeurt in mijn lichaam. Hopelijk gaat mijn cyclus nu weer normaal doen.

Martine

Terug
Bovenaan