Al 70 dagen niks!

A

Anoniem

Guest
Pfff wordt er af en toe een beetje sjaggie van!
Al 70 dagen niet meer ongi geweest.
Wel krampen in mijn buik, zere borsten en negatieve tests.
Sinds een weekje bezig met tarwekiemolie tabletten. Ik hoop dat het helpt om mijn cyclus op gang te krijgen.
Sorry dat ik zo zeur maar ik moest het ff kwijt....

Groetjes kit

je hebt recht om te zeuren hoor.jeetje,70 dagen,das meer als 3 maanden.je hebt er misschien niet veel aan,maar de moeder van een vriendin van mij was 2/3 keer per jaar ongi en op een gegeven moment begon ze verdacht veel af te vallen.bleek ze zwanger te zijn(van mn vriendin dus).en in plaats van dikker werd ze alleen maar dunner.na mn vriendin heeft ze nog een dochter gekregen.dus je ziet maar weer:het kan altijd.dus geef de moed niet op!succes en sterkte

Hai kit

ikheb het zelfde als jou gehad van 28 oktober t/m 28 januari (ja ja) niet ongi geweest. Ik was heel errug blij dat het toch kwam. Ik ben in de tussentijd wel naar de ha geweest maar die gaf aan niks te kunnen doen voor mij. Wel ben ik een temperatuurlijst gaan maken en dat gaf voor mijzelf wel duidelijkheid. Doe jij dit ook? Is het een idee? Ik weet dus ook niet wanneer ik nu precies weer ongi moet worden maar ik blijf gewoon tempen dan zie ik het van zelf wel weer. Nou ik hoop dat je er iets aan hebt. Sterkte ermee.

veel liefs wies

ps. ik zou met monnikspeper beginnen maar toen ik die in huis had toen ging mijn temperatuur omhoog dus dat wilde ik eerst even afwachten.

liefs wies

Hi Kit!

Ben nieuw hier.

Ook ik zit met hetzelfde.
Ben  sinds 7 dec. niet meer ongesteld geweest en mijn testen zijn negatief. Ik word er ook helemaal gek van.
Mijn huisarts heeft mij het advies gegeven om toch maar iedere week een test te doen: je weet maar nooit.
Dus morgen maar weer in spanning...........

Succes!

Hoi Kit,

Ik ken het gevoel van heel lang niet ongesteld zijn. Ik was gisteren 9 weken overtijd en had ook al meerdere tests gedaan. Gisteren was ook mijn bezoek aan de gynaecoloog, want dat wilde mijn huisarts graag. Nou je raad het al, ik was gisteren 9 weken over tijd, want vlak voor mijn bezoek aan de gyn werd ik ongesteld.....niet te geloven he...

Maar ik hoop voor jou dat jij een positieve zwangerschapstest krijgt....

groetjes Dre

Hai

nou volgens mij is 70 dagen (dus vandaag 71) nog geen 3 maanden. Hoeveel dagen is een maand? Bij mij was het dus na 93 dagen voor alle duidelijkheid.  Maar goed, het maakt ook niet uit hoelang het ong. is. Het duurt in ieder geval lang. Ik leef met je mee hoor. Hou je ons op de hoogte?    

liefs wies

Hai,

Nou volgens mij zijn 70 dagen nog geen 3 maanden.  Om duidelijk te zijn waren het bij mij 93 dagen. Maar goed, 70 dagen is ook heel lang hoor, ik weet nog van mijzelf dat ik helemaal in de rats zat. Probeer rustig te blijven he. We denken aan je.

veel liefs wies

Terug
Bovenaan