al 72 dagen niet ongesteld na MK

Hoi,

ff mijn verhaal in het kort; eind okt gestopt met de pil en zwanger in de 5e ronde (gemiddelde cyclus 37 dagen)
Helaas een miskraam gehad op 11 mei.

Ben nu dus vanaf de miskraam niet meer ongesteld geweest terwijl ik toen een echo heb gehad waarop mijn baarmoeder er normaal uit zag en de verloskundige ook zei dat ik de mk kon zien als een menstruatie. Maar nog steeds niet ongesteld en de tests blijven negatief.
Afgelopen donderdag ben ik naar de huisarts geweest om me te laten doorverwijzen voor een echo. Dit was op advies van de verloskundige om te kijken of het slijmvlies zich wel goed opbouwt. de huisarts had het er over dat de menstruatie gewoon op gang zou moeten komen. wat kan er mis zijn, waar gaan ze nu precies naar kijken??
Die vragen kwamen pas later allemaal in mijn hoofd, ik was in 1e instantie alleen blij dat ik een echo kreeg.
Ik heb zelfs nog een beetje hoop dat ik toch zwanger ben en dat ze het dan zien. dat ik te vroeg getest heb  (zou dat kunnen dat ze dat zo vroeg al kunnen zien?)
Ik verlang er ook gewoon wel heel erg naar  en  heb van die kwaaltjes maar durf aan de  andere kant niet meer op mij eigen lijf te vertrouwen...

Groetjes Nicky

Hoi Nicky,

Sorry, maar ik kan je niet echt helpen. Ben zelf bij mijn 1e mk na 5 weken weer ongesteld geworden, en na de curettage van mijnn2e mk na 4,5 week. De gyn vond dit overigens al heel snel! Ik ken ook meiden die idd veel langer hebben moeten wachten op hun ongi, en weet dat sommigen zelfs medicijnen hebben gekregen om weer een eisprong te krijgen en alles dus weer op gang te helpen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je alweer zwanger bent. Er is niets zo onvoorspelbaar als een menselijk lichaam.

Ik hoop dat je door die echo idd snel uitsluitsel krijgt. En als je alweer zwanger blijkt te zijn, zou dat echt te gek zijn! Super! Ik zal voor je duimen meid.

Hou je ons op de hoogte hoe de echo verlopen is?

liefs,
Dion

Heb geen idee wat het zou kunnen zijn. Misschien was je baarmoeder toch nog niet helemaal schoon? Of ja zwanger.....dat zou natuurlijk kunnen maar dan moet je nu toch ook wel eens een positieve test hebben zou je zeggen. Nou ja, sterkte bij de echo in ieder geval, spannend hoor!

hoi,

ben net naar het zkh geweest voor een echo.
ik ben helaas niet zwanger.
wel zit ik bom vol eitjes maar het zag er niet naar uit dat die vanzelf zouden gaan springen.
het moet een handje worden geholpen m.b.v. hormonen. ik heb nu een brief voor mijn ha gekregen en ga morgen een afspraak maken en hoop dat ik dan z.s.m. in het zkh terecht kan voor die hormonen.
het was niets ernstigs verzekerde de vrouw die de echo maakte maar het heeft wel een zetje nodig.
Laat maar komen is mijn gevoel het maakt me niet meer  uit hoe als ik maar zwanger raak!
mijn vriendin die mee was zei ook dat het eigenlijk ook wel fijn is om nu ''al'' naar het ziekenhuis te mogen omdat je normaal gezien pas na een jaar proberen wordt doorverwezen. nu is er al eerder ondekt dat er iets niet helemaal goed werkt en kunne we er ook eerder iets aan doen.
ik hoop wel dat ik snel terecht kan in het zkh want de assistente van de ha zei dat dat ook nog best lang kon duren...

Groetjes Nicky

Terug
Bovenaan