Al 77 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Zijn er vrouwen die ook steeds een lange gekke cyclus hebben zoals ik?
Inmiddels al 77 dagen, mijn huisarts zegt dat het niks raars is.
Gewoon afwachten maar ...

Hoi Blossombaby,

Heb niet de ervaring die jij hebt. meestal tussen de 28 en 32 dagen, maar soms met een kleine uitschieter van 37 dagen. Ben al wel een tijd gestopt met de pil.

Weet niet of je pas met de pil bent gestopt? Zo ja, hoe was het daarvoor? Ik lees van andere meiden dat je lichaam weer even op zoek moet naar een balans zeg maar. Geldt ook als je een spiraaltje hebt gehad.

Succes in ieder geval! En als je het te lang vindt duren zou ik even de huisarts raadplegen!

Lfs Joet

Hoi.

Ik ken dit zeker. Ik ben in maart gestopt met de pil. eerste keer was ik 2 weken overtijd de tweede keer 1 week de derde keer 3 weken en inmiddels ben ik vier weken overtijd en er zijn nog geen rode duivels te bekennen.
Als het nog lang duurt ga ik misschien toch maar eens naar de huisarts.
Balen he als het zo lang duurt. Al die onzekerheid. Ben je nou wel of niet zwanger. Laat die rode duivels dan maar komen. Dan weet je teminste waar je aan toe bent.
Sterkte ermee groetjes.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben in januari gestopt met de pil. De eerste  vier keer heb ik een normale cyclus gehad van 28-32 dagen, maar daarna is het steeds langer geworden, inmiddels dus al 79 dagen.  Omdat ik al 15 jaar de pil geslikt heb kan ik me niet meer goed herinneren hoe het daarvoor ging.
Het vervelende nu is dat ik natuurlijk ook geen eisprong heb en dus helemaal niet meer weet waar ik nu aan toe ben. Ik doe nu iedere 14 dagen een test en probeer het af te wachten. Ik ben 31 jaar maar volgens mijn huisarts is dit een 'normale' situatie. Ik heb me voorgenomen dat als ik in januari nog niet zwanger ben, dan een verwijzing naar de gynacoloog te vragen.

hoii

mijn naam is marloes en ben zelf inmiddels 24 weken zwanger van mijn 2e kindje, maar was toevallig even hier aan het kijken en toen zag ik ineens jou oproepje staan.
ik heb dus precies hetzelfde gehad. bij ons 1e kindje was ik meteen na het stoppen met de pil zwanger en ging er vanuit dat dit de 2e keer wel heel anders kon zijn. nou idd. dus ik was gestopt met de pil en ik werd maar niet ogesteld en ergens bij 50 dagen heb ik een bloedtest uit laten voeren en dacht dus ook aan ontpillen enzo. bij een bloedtest weet je nl. zeker of je zwanger bent of niet, want had er al wel 3 testen tegenaan gegooid. je word zo onzeker. de bloedtest was negatief en de dokter zei dus tegen mij ga maar gewoon door met proberen je kunt gewoon een eisprong krijgen zonder ongesteld te worden. ik geloofde hier niet zo veel van, maar een andere keus als afwachten heb je niet. zij zijn de dokter.....
maar toch maar gedaan en mocht er na 3 maanden nog niks zijn gebeurt moest ik terug komen. ik was ook nog maar net die maand gestopt met de pil. zodra ik het idee kreeg ik voel me misselijk of zo moest ik testen. op de 70e dag heb ik dit toen gedaan, want voelde me niet zo lekker. en wat bleek zwanger dus, ik geloofde het al niet eens meer omdat het allemaal zo raar ging en had er nog nooit van gehoord. maar toch was ik zwanger, dus gelijk gebeld en echto aangevraagd, ik bleek ook nog maar net zwanger toen. ik wilde je even een hart onder de riem steken dat het allemaal normaal kan zijn en het dus ook kan gaan zoals het bij mij is gegaan. ik hoop dat je wat aan mijn bericht hebt en vertrouw je het niet gewoon de huisarts bellen en vragen om een bloedonderzoek of verwijzing naar de gyn.!!!
ik wens je heel veel sterkte verder en hoop gauw te lezen dat ook jij zwanger bent. je mag me ook altijd mailen mijn mail adres is lindevd_m@hotmail.com ben hier nl. niet zo veel maar lees af en toe eens mee liefs marloes

Hoi hoi,
Ja er zijn inderdaad vrouwen, zoals ik, die lange gekke cyclus hebben.
ik ben ongeveer 7 jaren aan de pil geweest. Ik ben in april gestopt met de pil. mijn eerste cyclus duurde 37 dagen, de 2e cyclus 42 dagen, de 3e cyclus 45 dagen en NU zit ik al op mijn 53ste dag! Echt vervelend....het is echt oplopend bij mij gegaan. ik heb wel last van mijn pijn in mijn rechter lies en buikpijn, en af en toen onnie pijn. als ik naar mijn vorig cyclus kijk dan was vorige week maandag mijn NOD, had donderdag getest met CB, maar negatief. en nu zit ik op mijn 53ste dag. Heb kwaaltjes, maar de test was negatief vorige week, dus zit nu mijn ongesteldheid af te wachten, maar die komt ook nog niet, ondanks buikpijn etc....
nog even geduld dan maar, maar is wel zo jammer dat onze cyclussen zo lang duren...
Heel veel succes jullie!
Liefs,
Areesa

Hoi,

Ik ben inmiddels ok zwanger van de 2e maar herken jouw verhaal ook. Twee jaar gelden heb ik een miskraam gehad en werd daarna ook niet meer ongesteld. Ik heb toen een aantal keer getest en was steeds maar niet zwanger.
Op een gegeven moment ben ik toch maar weer naar de huisarts gegaan en die heeft mij toen een hormonenkuur kuur voorgeschreven. Hierna is mijn cyclus weer normaal geworden.

Ik zou er gewoon bij de huisarts om vragen.

Succes

Hoi Marloes,
Bedankt voor je berichtje. Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Het deed me erg goed te horen dat jouw verhaal zo positief gelopen is.
Ik hou de moed er in, gelukkig heb ik verder geen kwaaltjes.
Groetjes

Terug
Bovenaan