al 8 dagen helder rood bloedverlies....maar zonder buikpijn of stolsels....

Hallo Dames,

Hier alweer 8 dagen helderrood bloedverlies maar zonder stolsels of buikpijn...
Ben als ik uitga van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie 8 weken zwanger....
Vorige week een inwendige echo laten maken.
Toen was ik 7 weken en 3 dagen. Op de echo was een vruchtzakje met embryo van 5 w en 3 dagen te zien.
Heb wel 1 week later mijn eisprong gehad ( als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen )...
Het vruchtje zou dan 1 week groeiachterstand hebben.
Ook klopte het hartje nog niet toen.
Moet vrijdag weer terug voor een inwendige echo...
Mijn vraag is of ik nog enige hoop kan hebben dat het goed gaat....
Wie heeft dit ook meegemaakt? Zolang bloedverlies en toch een goede zwangerschap gehad...??
Maak me zo'n zorgen!!!
Heb niet echt zwangerschapskwaaltjes, maar dat had ik ook niet mijn mijn zoontje...

Liefs Nurse
Bedankt voor jullie antwoorden....

Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar ik wel even heel veel succes en sterkte wensen. Ik kan me voorstellen dat dit echt verschrikkelijk voor je moet zijn, die onzekerheid....

Liefs, Nicole

Nicole, bedankt voor je berichtje...
Ja....het is inderdaad slopend....
Je gaat zelfs denken....dat het dan maar fout gaat, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben...
Maar natuurlijk hopen we dat het goed zit....al heb ik er een hard hoofd in na zolang bloedverlies....

Liefs Nurse

Waarom bel je niet gewoon het ziekenhuis en vertel je je verhaal? Zeg desnoods dat je heel graag vandaag of morgen al langs wilt komen voor een echo omdat je nu gek wordt van onzekerheid.
Een vriendin van mij heeft dit ook gehad en toen ze het zkh belde kon ze gelukkig (op aandringen van haar) die zelfde dag nog terecht voor een echo.

Gewoon doen hoor! Anders wordt je he-le-maal gek!

Liefs, Nicole

Hi Nurse...

Hoe gaat het nu met je?
Ik herken jou verhaal wel enigzins.
Bij mijn tweede zwangerschap kreeg ik vlak voor de derde maand een hele heftige bloeding en schrok me helemaal lam...dacht nee he! Was als de dood voor een miskraam heb meteen gebeld met de VK en die zei dat ik me niet druk hoefde te maken! Maar ja na een dag het aangezien te hebben bleef die angst toch aan me knagen en heb terug gebeld en gevraagt om een echo en zo kwam ik diezelfde dag nog in het ziekenhuis voor een echo en wat bleek...het was oud bloed! Geen idee hoe dat kwam maar na 3 dagen was het bloeden gelukkig voorbij. Maar heb van meerdere moeders vernomen dat dit vaker voorkomt.
Maar desnoods bel je gewoon weer joh is immers heel begrijpelijk dat je over zoiets belangrijks belt!
Die telefoonnummers zijn er niet voor niks!

Sterkte ermee!

Liefs
Bianca

Hallo Bianca,

Zit nu al op de 11de dag van mijn bloedverlies....en het is er dus nog steeds.
Nog steeds even heftig als de eerste dag, maar nog steeds geen buikpijn...
Ook nog geen vruchtje verloren.
Morgen moeten we weer weg voor een echo...
ik ga er vanuit dat we te horen gaan krijgen dat het een miskraam is...
Maar dan kunnen we in ieder geval weer vooruit..
Dit is ook niets...
Laat wel even weten hoe het is verlopen morgen...

Liefs Nurse

Terug
Bovenaan