al 8 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik weet niet of jullie nog weten wie ik ben??
Ik heb al heel lang niet geschreven. omdat ik er niet teveel mee bezig wou zijn.
even in het kort; Mijn 2e man en ik willen graag een kindje samen, ik heb 2 kinderen(1 van 7 en 1 van 5 jaar) van mijn eerste man. mijn eerste man is verongelukt in de 8ste maand van mijn zwangerschap. de oudste was nog geen 1 en half jaar oud.

Nu willen mijn man en ik gaar samen een kindje, wij zijn sinds feb. vorig jaar "bezig".
mijn man is onderzocht en dat wa allemaal goed, en ik heb ook een hsg onderzoek gehad was ook goed. mijn cyclus is altijd 28/29 dagen. nu zit ik op dag 36!! ik heb na 1 dag overtijd een test gedaan, negatief, en ook getest op dag 32 , ook negatief.
nu ben ik nog steeds niet ongi, wel ongigevoel. en hoofdpijn vaak.
ik wil morgen opnieuw testen.
heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?? kan het zijn dat ik afgelopen maand niet vruchtbaar ben geweest??
maandag moet is naar de gyn. die afspraak stond eral. ik heb in het afgelopen jaar al wel 6 keer een schimmelinfectie gehad, en ik denk ook niet dat dat bevordelijk is??

bedank voor het lezen, en de reacties??

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Het is inderdaad wel heel vreemd, altijd zo'n regelmatige cyclus en nu ineens niet en dan toch negatief testen. Als ik het goed begrijp ga je komende maandag naar de gyn. Die zal wellicht een echo maken, misschien dat daardoor meer duidelijk wordt.
Sterkte!

Liefs Astrid

Hoi Tamara, mijn gynaecoloog zegt altijd dat mijn lichaam geen robot is en ieder mens verschillend is, dus dat geldt ook voor jou. Ik ben ook wel eens overtijd geweest en toen vroeg ik ook aan de gyn hoe dat nou toch kan, maar soms houdt je lichaam je gewoon een beetje voor de gek.

Inmiddels ben je misschien al bij de gynaecoloog geweest, dus: Weet je al meer?

Gr. Pleun

Hoi Tamara,

helaas weet ik het ook niet maar ben wel erg nieuwsgierig wat de gyn vandaag zei en of er misschien al iets te zien is....

hopelijk horen we gauw goed nieuws.

Belle

HI Tamara,
ff een vraagje over die schimmelinfectie!! Waar had je er last van??? Ik heb nl last van schimmelinfecties (ezceem) op mijn benen en kan binnekort terecht bij een dermatoloog....nu weet ik ook niet wat voor invloed dit allemaal heeft op het zwanger worden....

gr
FF

Hoi meiden,

ik ben niet zwanger!! de gyn heeft een inwendige echo gemaakt. het kwam wel vaker voor dat iemand die een heel regelmatig cyclus had een maand over slaat??? ik heb het nog nooit gehad in ieder geval.
maar goed, ik heb voor een week medicijnen gekregen om de menstruatie op te wekken, maar ik denk niet dat ik ze ga slikken. ik zit nu al bijna normaal gesproken in mijn vruchtbare dagen. ik mag dan deze maand geen gemeenschap hebben zonder condoom. ivb met die medicijnen. dus ik wacht gewoon af en als het volgende maand niet komt, ga ik dan wel slikken.
in januari moet ik terug komen om te kijken wat ze dan verder gaan doen.

Ik heb dit jaar al 4 schimmel infecties gehad waarvoor ik naar de arts moest en dan kreeg ik van de vaginale tabletten. en 2 keer dit jaar dat ik   het met zalf af kon. maar de gyn. zei dat het niet van invloed had/was op een zwangerschap, dat stond los van elkaar. maar er is een kweek van gemaakt (nu heb ik geen last gehad deze maand) en daarover kan ik volgende week bellen.

liefs Tamara

Terug
Bovenaan