Al 90 dagen niet meer ongesteld, en nee ik ben....

niet zwanger! Wil ook nu liever nog geen 2e hoor!

Hai meiden,

Ik ben zoals het onderwerp zegt al 90 dagen niet ongesteld geweest.
Na ongeveer  4 maanden werdt ik weer ongesteld, ik ben toen 3x ongesteld geweest met een cyclus van 40 dagen!
Ik dacht, ach prima liever elke keer 40 dan onregelmatig.
Maar goed, ik werd dus niet voor de 4de keer ongesteld, heb na 50 dagen een test gedaan en na 80 dagen een test, ben echt niet zwanger.
Ik voel me ook niet zwanger hoor maar vindt het nu toch wel erg lang gaan duren!
Ik geef wel nog steeds borstvoeding, 3x per dag (7.00, 12.00 en 7.00).

Herkennen meiden dit of zal ik toch maar eens langs de huisarts gaan?

Groetjes Fennie ( en Jente )

Ga gewoon voor je eigen geruststelling even naar je huisarts.. Misschien heeft je huisarts wel een telefonisch spreekuur en kun je hem/haar zo uitleggen wat er is. Dan hoor je vanzelf of het verstandig is om even langs te komen.

Succes!

Esmé mv Kay

Hoi,
Ik heb ruim 9 maanden borstvoeding gegeven en in die periode ben ik maar 2 keer heel licht ongesteld geweest. Aan de ene kant fijn maar aan de andere kant voelde het ook wel onnatuurlijk of zo. Maar ik ben nu 4 weken gestopt en sinds zondag ben ik weer ongesteld.... en hoe. Het lijkt wel of ik net bevallen ben.... Dus waarschijnlijk 'onderdrukt'   de borstvoeding je menstruatie. Dat geeft niks volgens mij.
Je hoort wel eens vrouwen die gewoon, ondanks de borstvoeding, ongesteld worden, maar ik ken er ook genoeg waarbij het pas weer terug komt als ze gestopt zijn.

Terug
Bovenaan