Al aangekomen???

Zijn jullie al aangekomen?
Ik woog 73kg op de dag van testen en nu ben ik 10wkn en weeg ik 74kg.
Bij de eerste was ik 30 kilo aangekomen, en dat hoop ik nu niet te redden. hahahahahaha :)))

hoi hoi
nou ik ben nu 9 weken en een kilo afgevallen
was wel in de paar maanden hiervoor 5 kilo aangekomen... dus die reserves mogen nu eerst ff van mij ;-)

ik weeg nu dus 70

Ik was altijd 66 kilo...tot na mijn vakantie in egypte afgelopen november..toen kwam ik met 68 thuis...toen teste ik...en zwanger...en nu al 70 kilo!!

Maar ik laat het er ook niet om...
Ik ben echt zwanger...
Vandaag met boodschappen doen lag er avond eten op de band..3 zakken chips, koek, snoep ..en alles wat ik zag dacht mmm laat ik dat meenemen...
echt vreselijk gewoon...
Gelukkig heb ik ook nog wat meiden die af en toe ook een chippie mogen mee knabbelen.

De hele dag al misselijk, en toch die vreselijk lekkere pizza waar ik zo naar verlangde besteld! Hier ook lekker zwanger dus haha.

Woog eerst 52kg en nu 54kg, terwijl ik altijd heel veel moeite heb gehad om aan te komen. Komt vast niet door het eten, want dat ben ik juist minder gaan doen sinds ik zwanger ben.

Ik word van het meeste eten misselijk, dus bij mij gebeurt er nog niet zoveel. Je hoort ook vaak dat vrouwen misselijk zijn en dat het overgaat al ze iets eten. Dat werkt bij niet, kan me voorstellen dat je dan eerder aankomt. Ik heb ook geen abnormale drang naar bepaald eten jullie wel??

tot nu toe weeg ik nog precies hetzelfde als daarvoor. Bij mijn vorige 2 zwanngerschappen lk ook pas aan rond 14, 16 weken.
Hopelijk lukt het nu ook zonder al teveel extra kilo's
liefs Sanne

ik ben nog geen kilo aangekomen.probeer er ook op te letten.bij de 1e was ik 32 kilo aangekomen en die heb ik er nooit meer af gekregen.kan dus niet nog een keer gebeuren.hoop dat ik dit x niet zoveel aankom dus.

Ik ben 1 kilo afgevallen, weeg nu 71. Ben ook veel misselijk dus daar ligt het waarschijnlijk wel aan. Ik weet niet meer wat ik 's avonds moet koken want ik heb nergens zin in, maar als ik dan eenmaal begin met eten valt het wel mee.

Ik weeg 54 kg. En dat weeg ik eigenlijk nog steeds. En ik denk nu nog wel minder aangezien ik de laatste dagen bijna niets heb gegeten door mn griep.
En met mn eerste ben ik een kg of 10/12 aangekomen,. Dus ik hoop deze keer ook niet veel meer;)

Terug
Bovenaan