al behoorlijk bezig met de bevalling!

ik ben nu sinds 2 weken toch al behoorlijk bezig met de bevalling..ik vraag me echt af hoe het zal gaan enzo..ben nu dik 22 weken zwanger.vanaf week 30 wordt ik streng onder controle gehouden en grote kans dat dan mijn bloeddruk weer lekker de lucht in gaat..die was gister al wat hoger.maar dat mag het genieten van mijn zwangerschap niet belemmeren natuurlijk! ook komt daarbij kijken dat ik heel snel bevallen ben van mijn zoontje..en het ziekenhuis 45min hier vandaan is! en daarbij moet ik echt verplicht in het ziekenhuis bevallen.zie de bui al hangen hahaha...nog meer mensen die er al zo mee bezig zijn ?

Hoi Jari

Ik kan me er nog weinig bij voorstellen aan de ene kant, omdat ik nog maar ruim 8 weken ben.
Maar aan de andere kant wel omdat t ziekenhuis voor jou zover is.
Ik woon nog geen 5 minuten van het ziekenhuis af en denk zomaar dat ik het zelfde zal hebben als jij.
Dit omdat een beetje een control freak ben.
Kan je niet met je Gyn/VK een gesprek hier over voeren, misschien kunnen ze oplossingen of handige tips geven.

Gr Marielle

ja ik ben juist eerder zo dat ik wel zie hoe het loopt en ze zullen vast wel erover beginnen en anders knoop ik het wel eens aan met 30 weken ofzo! voor het zelfde geld dat ik meschien wel ineens in het ziekenhuis terrecht kom net zoals bij mijn 1ste.we zullen zien :)
groetjes kim

Hey Kim,

Ja spannend hoor. Ik ben vandaag uitgerekend en ik begon zondag dus. Vol goede moed laat die weeen maar komen. Eerst onregelmatig toen ff niks en daarna flinke rugweeen en er zat al aardig regelmaat in vond ik zelf. Maar om 02:00 uur vond beeb het genoeg geweest en heeft de knop omgedraaid en alles maar dan ook echt alles was over!!!!!!!!! Om gek van te worden. Voelde gewoon he-le-maal niks meer. Dus voor jan met de korte achternaam de hele dag zitten tobben, grrrrr.

Maar goed het is nu maar weer wachten op de 2de ronde.En aangezien zoon nummer 1 ook ruim een week te laat was wacht ik nog maar weer ff. En vanaf hier is het ongeveer 30 min rijden om in het ziekenhuis te komen en dan ook nog eens over zo'n hobbelweg. Tja ook ik kan dan mijn lol op maar het is voor het goede doel.

Sterkte

Terug
Bovenaan