al bijna 15 weken zwanger en borsten doen nog steeds pijn?

Mijn borsten doen ook nog steeds zeer, vooral op de dagen dat ik ook mijn baarmoeder voel.
Maar ik heb ook vrij grote borsten, dus misschien dat dat ook een reden is???
Vooral als ik mijn bh uitdoe voel ik het heel erg.

Ik ben nu ruim 13 weken zwanger

gr mama van MD

Hoi,
ik wil jullie niet ontmoedigen hoor, maar dit kan gerust de hele zwangerschap duren. Dit komt doordat er melkklieren worden aangemaakt voor de borstvoeding. Er verandert van alles in je lijf en je borsten zijn gewoon gevoelig.....

Succes,
Stanneke, 39/1

Hoi meiden,
Mijn ervaring is dat t niet de hele zwangerschap zo zeer blijft doen als je nu hebt hoor. Bij mij werd het vanaf 17 weken beter en nu heb ik af en toe pijnlijke dagen (27+2 wk).
Sterkte, gelukkig is het voor een goed doel!
grts, daantje

bij mij blijven ze ook pijn doen vooral toen ze zo groot werden dat ik striemen erop kreeg (dan voel je het gewoon letterlijk scheuren!) dus helaas pindakaas mijn vriend weet inmiddels dat die even verboden terrein zijn haha

Hoi,

In het begin deden mijn borsten ook erg zeer. Nu ben ik 38 weken zwanger en ze zijn nog steeds regelmatig gevoelig. Ze veranderen ook helemaal. Ze worden donker vooral de tepels. Ik vind dat niet zo'n mooi gezicht omdat het lijkt alsof je je niet wast, maar de baby kan op deze manier de tepel makkelijker vinden als hij/zij geboren is.

Groetjes

Bij mijn vorige zwangersschap hebben ze ook tot en met de bevalling pijn gedaan, bij deze zwangerschap heb ik er totaal geen last van. Het kan alle kanten uit dus.

Hoi,

Dat kan best nog wel ff aanhouden hoor,je weet het niet en iedere zwangerschap is anders.Ik had er tot de 15 week last van daarna pas weer na de 25 weken.

Lfs nice(31w+4d zwanger)

Terug
Bovenaan