<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik en mijn partner zijn nu al bijna 2 jaar bezig om een tweede kindje te krijgen, dit lukt helaas tot op heden niet. Ik en mijn partner hebben allerlei onderzoeken gehad waar niets uitkomt. Ik zelf heb een spoedkeizersnede gehad van de 1e. Ik dacht gelijk dat ik misschien wel een niche zou kunnen hebben wat mijn vruchtbaarheid beïnvloedt. Door de gynaecoloog en de fertiliteitsarts is hier wel naar gekeken met een echo maar zijn zien allebei geen niche. Deze maand gaan we beginnen met onze eerste IUI behandeling maar toch twijfel ik of ik niet een verwijzing moet vragen naar het AMC waar ze speciale niche spreekuren hebben. Er is ook alleen gekeken met een normale echo, niet bijvoorbeeld met contrast. Ik ben 3x zwanger geweest voor de keizersnede (waarvan 2 miskramen) dus zwanger worden lukt wel. Daarom vind ik het ook zo gek waarom het nu niet lukt. Het maakt me zo onzeker.</p><p>Iemand advies? Ervaringen? </p><p>Alvast bedankt voor het meedenken!</p><p>Lisette</p><p> </p>