al bijna 2 weken (bloed)verlies!!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Ben hier een tijdje niet geweest, had laatst 2 keer een licht positieve test, maar de 3e was echt negatief. Was hier een beetje van in de war, vandaar ff mijn afstand.

Iets na de negatieve test ben ik bruine afscheiding gaan verliezen. Ik verlies nu nog steeds en ik zit nu al op dag 11! Duurt wel lang zo! En het is niet alleen bloed wat ik verlies, ook bruin en dan weer pikzwart! Dan later weer helderrood en daarna weer bruin! Heel vreemd en nu dit dus al bijna 12 weken lang! En mijn temp. is enorm aan het schommelen! Ook last van mijn lijf, met vlagen buikpijn en last van mijn borsten. Ik heb voor morgen een afspraak bij de dokter en ik sta erop doorverwezen te worden naar de gyn. Mijn gevoel zegt dat er echt iets niet klopt…..en ben bang.

Kan dus zijn dat ik wat minder op het forum ben.
Wel wil ik iedereen heeeel veel succes wensen met zwanger worden en voor de nieuwe zwangeren onder ons: gefeliciteerd en geniet ervan!

Liefs Imme xx

heel veel succes bij de ha en hoop voor jullie dat alles goed is!

Susanne

Hey Imme

Wat vervelend allemaal zeg! Je hebt groot gelijk dat je naar de ha gaat. Laat ze het maar onderzoeken hoor! Ik heb geen idee wat kan zijn. Ik begrijp best dat je even afstand hebt genomen van het forum. Het is zo teleurstellend als je eerst twee keer positief test en dan negatief en dan vervolgens twee weken bloed! Ik heb wel elke dag even gekeken of je ook een berichtje had geschreven op dit forum.  Ik leef met je mee meid! En als je iets meer weet laat je het dan nog even horen ?

Nou heel veeeeel liefs,
Yvonne

bedankt voor jullie reacties!

en yvonne, lief dat je aan me denkt hoor!

Hoe is het verder met jou? zeker je ei gehad en nu wachten op de nod! wanneer heb je die??

Liefs Imme

Hey Imme,

Ik heb zondag (denk ik) mijn ei gehad, gewoon net als anders terwijl ik de laatste keer mijn NOD twee dagen te laat had. Ik heb vrijdag en zaterdag steekjes gehad en zondag/maandag steekjes en ongi-krampjes en weer de pijnlijke borsten. We hebben vrijdagavond, zaterdagmorgen, zondagavond en maandagavond geklust, dus wie weet. Dan hadden we zondagavond het meest vruchtbare zaad, maar ik  wil niet weer zo denken als de vorige ronde dat het raak is. Dat was zo teleurstellend, vooral omdat ik nooit overtijd ben. Ik ben wel veel op dit forum, maar ik zal wel veel voorzichtiger zijn dan de vorige rondes met de kwaaltjes. Ik denk zelfs dat je kwaaltjes kunt krijgen als je dat denkt zwanger te zijn, maar ja. Hey maar veel succes bij de ha en laat je niet afschepen daar hoor! Ik duimerdeduim voor je hoor!!!

Heel veel liefs,

Yvonne

oh ja mijn NOD is tussen 21 en 24 mei, als mijn ei gewoon normaal is dan denk ik NOD 21 mei

Groetjes Yvonne

hoi yvonne!

nou spannend joh! en jullie hebben goed je best gedaan, dus daar zal het niet aan liggen! haha! maar ja, het is altijd weer afwachten. en idd, jezelf gek maken, daar heb je helemaal niets aan! ik ben vanaf nu ook van plan niet meer te veel op mijn lijf te letten en bij elke steekje/pijntje te denken: zou het??

ik weet niet waneer mijn nod is...... echt geen idee! ik heb tussen door ook steeds roodverlies gehad, dus ik denk wel dat ik het mijn menstr. kan noemen, maar mijn nod??
ik hou het maar op 2/3 juni, dat is 5 weken nadat mijn bruineprut begon en af en toe bloed....

ik zal je laten weten hoe het bij de HA was en ik zal verder niet veel meer hier te zien zijn.... alleen als er echt iets is! maar ik lees wel en ik zal ook aan jou denken hoor meid! ik hoop voor je dat het raak is deze keer!!

Liefs Imme

Hoi Imme

Meid wat is dit toch allemaal vervelend voor je zeg. Inderdaad goed dat je naar je ha gaat en laten ze je maar is onderzoeken. Dit lijkt me toch ook niet normaal. Je word maar heen en weer geslingerd van onzekerheid. Meid ik leef met je mee en ik wil je heel veel sterkte toewensen en hoop dat alles snel weer goed komt.
Sterkte met alles

Groetjes Sharine

Terug
Bovenaan