al bijna 3 maanden niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Ik ben op 24/6 gestopt met de pil.
29/6 netjes ongi. geworden.
Maar daarna dus niet meer.
Op 18/8 en 4/9 een test gedaan, waren beide negatief.
Wat nu ??
Heb geen zin om elke keer een test te moeten doen.

groetjes Kristel

He Kristel,

Een collega van mij op 't werk heeft net hetzelfde gehad. Na onderzoek bleek dat omwille van een ontregelde hormoonhuishouding, ze geen ovulatie meer had...
Misschien kan je via temperaturen kijken of je al dan niet ovuleert? Dan heb je alvast een houvast als je naar de dokter gaat, want dat zou ik toch zeker doen...

Succes,
Erika

He Kristel ik ben ook gestopt met de pil en op 31 mei 2004 voor het laatst ongesteld geweest. Nu heb ik eind september een afspraak met de gyneacoloog om de kijken hoe het zit. Ook al een aantal zwangerschapstesten gedaan allemaal negatief, helaas.

Dus ook naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen.

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Alleen ben ik al een half jaar niet meer ongi geweest. Ben nu onder behandeling bij de gyn. Moet maandag voor een inwendige echo en een inwendig onderzoek. Heb inderdaad al die tijd geen eisprong gehad. Denken dat het p.c.o. syndroom is. Ik wens je heel veel sterkte. Als je wilt mailen, madelief1981@hotmail.com.
Ikke

hoi,

als je geen zin meer hebt om te testen zul je naar de huisarts moeten of af moeten wachten tot je weer ongi wordt!

gr kimpansee

Dit is heel vervelend. Als ik jou was zou ik medische hulp inschakelen. Zodat je weet of alles goed bij jou en je partner is. En misschien hebben zij een oplossing voor jouw probleem.
Sterkte.

Hoi hoi,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje, ben al 5 maanden niet ongesteld geweest. Mijn huisarts vond dat ik eerst maar af moest wachten. Volgens hem kan het wel tot een jaar lang duren. Ik hoop echter (ik mocht in het najaar bij hem terug komen) dat er de volgende keer wel iets onderzocht mag worden, want dit is inderdaad leven in onzekerheid wat betreft zwanger worden.

Sterkte meid,

Groeten Marianne

Dank je wel allemaal
Ik heb de huisarts gebeld, en moet inderdaad nog maar even wachten.
Dus dat doe ik dan maar.
Ben van mezelf behoorlijk een stresskip,
ga dus maar niet teveel erover lezen, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.

Groetjes Kristel

Als ik weer meer weet horen jullie het

Terug
Bovenaan