al bijna 3 weken ongi!!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

plaatste ik een tijdje terug heel vrolijk hier een berichtje dat ik eidnelijk ongi was geworden
( heel uniek voor mij door mijn pco)
toen Ryan 4 maanden was werd ik voor het eerst ongi
toen die 8 maanden was werd ik me tpasen voor de 2de keer ongi JEEEEH
helemaal blij maar nu bijna 3 weken later ben ik nog steeds ongi

ik ben moe moe moe en heb hele dagen hoofdpijn
gister verloor ik bets veel grote stolsels/slijm dus vandaag even de dokter gebelt
omdat ik het niet helemaal vertrouw

vanmiddag om 15:40 een afspraak en heb mezelf al voorgenomen dat als ze
nisk kan vinden (zal wel inwendig onderzoek krijgen)
ik graag een echo wil hebben

ben benieuwd

groetjes en ik wilde het even kwijt

xx moekje

Hoi Moekje,

Wat vervelend zeg! Veel succes vanmiddag bij de dokter.

liefs Maris

He moekje

Kan me voorstellen dat je een afspraak hebt gemaakt, dat is niet helemaal in orde. 3 weken ongi is wel erg lang en dan ook nog stolsels verliezen!! is niet vreemd dat je daar niet lekker van bent.

Veel succes straks bij de ha.

X Naomi X

Hoi meid,

jeetje zeg!! Das idd vreemd, en supervervelend voor jullie zeg!!
Ik hoop dat je strax met goed nieuws kan komen!!

Liefs Debby.

Wat vervelend! Hou je ons wel op de hoogte?

Ik ben zelf al ruim 3 weken Cerazette (mini-pil) aan het slikken en werd daardoor meteen 'ongesteld'. En nu nog steeds. Ik heb dus vandaag (samen met mijn man natuurlijk) besloten om er maar weer mee te stoppen, want dit is niks en kan bovendien niet goed zijn.

Groetjes, Marisa

He Moekje,

Heel herkenbaar. Heb dezelfde problemen gehad. Volgens de huisarts is dit wel normaal na een zwangerschap, maar ja, wat koop je daar voor he. Ik ben toen begonnen met de mirena spiraal en bleef ook bloedingen en zo houden. Ben toen doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo en daar constateerde ze dat alles goed was, gelukkig.

Dus vertrouw je het niet, gewoon een echo aanvragen, zorgt voor een hoop gemoedsrust.
Nu gaat het trouwens goed, ik heb nergens meer last van, wordt zelfs niet of nauwelijks  meer ongi, heerlijk!!!

Groetjes Martine

hoi hoi

gister bij de huisarts geweest
ze stelde 3 dingen voor:

1) hormonen nemen waarmee ze een nieuwe slijmlaag opbrengen in de baarmoeder , dan stopy het nu met bloeden en wordt je daarna weer ongi maar dan moet het na 1 week weg zijn.

2) paar kuren aan de pil

3) afwachten

ik heb gekozen voor 3 want ik heb de afgelopen jaren genoeg hormonen in mijn lijf gehad dus wil nu ff helemaal niks van pillen weten

ondertussen is de ongi heftiger geworden maar geen stolsels meer gehad
dus   heeeel veeeel always ingeslagen en maar wachten dus.

als het te lang duurt mag ik terug komen

ook nog ff ijzer laten prikken mar dta ws in orde , ben er wel moe moe moe van en veel hoofdpijn dus hoop dat het snel over is

groetjes moekje

p.s. bedankt voor de reactie's

Terug
Bovenaan