AL BIJNA 4 MND OVERTIJD!!!

A

Anoniem

Guest
halllo allemaal ff een vraagje.
ik ben 20 juni voor het laatst ongi geweest en heb 3 weken geleden een zw.test gedaan.
mijn menstruatie is altijd wel wat onregelmatig maar het gaat nu wel lang duren.
de test was overigens negatief.
ik ben in mei met de pil gestopt en wel al 1 x spontaan ongi geweest.
zou ik nu gewoon nog een test kunnen doen of is een zw.schap helemaal uitgesloten?
alvast bedankt en allemaal heel veel succes met zwanger worden, het is jullie gegund!!!

Hoi anoniem,

Misschien heb je iets aan de antwoorden op het berichtje van Seda, het berichtje onder dat van jou.

gr Jackje

maar ik heb al een keer een echo bij de gyn. gehad en alles bleek goed te zijn!
ik had dus wel een eisprong!

Hallo,

Om je een beetje moed te spreken: het gebeurt wel meer. Ik ben ookal 4 maanden overtijd en ben de eerste keer ook gewoon ongesteld geworden en daarna niet meer. Ik heb ookal verschillende testen chter de rug en idd steeds negatief. Ik moet over 2 weken naar gyn dus ben eens benieuwd. Als ik jou was zou ik nog eens naar je ha gaan en evt nog eens naar de gyn en vragen achter opwekkende middelen, dat ga ik ook doen en ik heb hier al een paar keer gelezen dat sommigen dan direkt zwanger zijn.
Hou me op de hoogte.
grtjs
Bea

dank je voor je reactie bea.
het stelt me toch wel gerust dat ik niet de enige ben en dat ik zeker nog niet in de overgang hoef te zijn.
ik ga over 2 wk de 23ste ook naar de gyn. en ik zou je zeker op de hoogte houden!

Terug
Bovenaan