Al bijna 4 weken overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Op dit moment zit ik al op dag 55 van m'n cyclus. Dit terwijl ik normaal gewoon rond dag 28 ongesteld word. (heb ik nu 3 maanden na het stoppen van de pil gehad).  Heb 2 testen gedaan maar die zeggen dat ik niet  zwanger ben. Heb verder ook nog geen kwalen of klachten of iets. Denk zelf dat ik ook niet zwanger ben. Wie heeft dit ook gehad en wat kan ik nu het beste doen?

Groetjes.

Hee meid,

Ik zit nu op dag 53 van mijn cyclus.. De afgelopen maanden waren mijn cyclussen rond de 33 dagen.. Ik heb van mijn huisarts gehoord dat ik gewoon moet afwachten en dat ie behalve een urine test (al gehad) niets voor me kan doen..

IK moet van hem wel om de 2 á 3 weken testen als ik nog langer overtijd blijf.

Een vriendin van mij (doktersassistente) zei tegen mij dat ik naar een gyn  moest bellen om mijn verhaal uit te leggen.. Maar tot nu toe willen ze me niet helpen..
ALs jij een oplossing heb hoor ik het graag!!

xxx Mamoetje

Ik zou gewoon ff naar je HA gaan en vragen om een bloedtest! Dan weet je het echt zeker!
Succes

Hallo,

Bedankt voor jullie snelle reactie.
Denk dat ik nog 2 a 3 weken afwacht dan zit ik alweer op zo'n 77 a 80 dagen.
En misschien vraag ik dan wel een bloedtest. Maar weet eigenlijk zeker dat ik niet zwanger ben. Wil nu eigenlijk gewoon ongi worden en weer opnieuw beginnen volgende maand. Kijk nu kunnen we eigenlijk niets omdat ik niet ongi word.
Maar ja afwachten maar.

Ben benieuwd hoe het bij jullie verder zal gaan.
Groetjes

Terug
Bovenaan