al bijna een jaar bezig voor een tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,
wij zijn nu in maand 10..helaas voel ik de ongi krampen alweer..zit op dag 26..in de 10de maand. Word er heel verdrietig van..moedeloos, boos...
Waarom lukt het nou niet. We hebben een prachtige dochter die 23 aug 3 jaar is geworden. En tuurlijk gaan dan mensen zeggen..maar je hebt toch al een prachtig kind blablabla...ja EN!!!
Wij willen graag een tweede. Met onze dochter een vervelende  start gehad en nog is ze niet 1 van de makkelijkste.. maar dat zegt toch niet dat je geen tweede wil.
Straks een afspraak bij de dokter..kijken wat hij ervan zegt....
wie heeft dit nog meer...

liefs een verdrietige mama

Wij zijn u ook een bijna een jaar bezig, niet voor de tweede maar voor de eerste. Gister kwam de broer van mijn man langs om te vertellen dat ze eind mei een kindje krijgen..Dan heb je toch wel een beetje dubbele gevoelens. natuurlijk is het hartstikke leuk voor hun maar waarom lukt het bij ons nou niet??Het was bij hun ook in 1 keer raak, zo oneerlijk.

Wij zijn ook bijna een jaar bezig voor een 2de kindje. We zitten nu in ronde 11, mijn NOD was gister. Mijn dochter is in mei 3 jaar geworden. Bij haar duurde het 18mnd voor ik zwanger was.

Nou succes met zwanger worden
Liefs Patricia

Hoi
Verstandig dat je naar de HA gaat! Besef dat ze 1 jaar proberen nog vrij kort vinden. Tenminste dat vond mijn HA en wij waren al 15 maanden bezig! Overdrijf anders gewoon ff als je maar wordt doorgestuurd! Dus laat je niet wegsturen hoor!
Ik begrijp je frustratie zo goed!
Toen wij bij de gyn kwamen werden we zo serieus genomen ook het feit dat mijn dochter on nov al weer 3 wordt was voor hem best belangrijk. Hij maakte nl de opmerking dat als het nog langer duurde het leefdtijdsverschil zo groot werd.
Ik was ontzettend blij dat wij zijn gegaan en daarbij nog wel de kanttekening dat wij eerst het zaad van mijn vriend hebben laten controleren en die bleek niet al te best te zijn vandaar dat we ook verder mochten.
Er werd voor ons een heel stappenplan gemaakt. gelukkig is die ons bespaard gebleven want op de dag van de afspraak was ik een dag overtijd en ben ik geheel spontaan zwanger geworden. Zo slecht is dat zaad van mijn vriend dus ook weer niet...

je doet er goed om aan om verder te gaan. Al is het alleen maar om wat rust in je hoofd te krijgen!
Succes!!

hallo dames,
ook ik ben alweer een jaar bezig voor nummer 2 mijn zoontje wordt 29 nov. alweer 2
van hen was ik in de 2de maand al zwanger.
ben begin oct gestopt met de pil en was in dec zwanger maar heb helaas 2 jan.een vroege mk gehad. en nu wil het ook steeds maar niet lukken.
ga morgen voor de eerste keer naar de gyn. ben benieuwd weet eigenlijk niet goed wat ik moet verwachten de ha had het over hormoonspuiten omdat mijn cyclus verschilt van de 23 tot 33 dagen.
ik begin nu ook de opmerkingen van mensen beu te worden het lijkt wel of iedereen vewacht dat je binnen 2 jaar weer zwanger   zijn ik krijg nu ook de hele tijd te horen en wanneer komt de 2de of wil je er maar 1. dan denk ik ook vaak mens rot toch op het wil gewoon niet lukken. maar ja
ik hoop dat we allemaal snel door kunnen naar het zwangeschapforum en anders blijven we hier nog maar even hangen
liefs nicole

Terug
Bovenaan