Al bijna een week bruine afscheiding?!

Hey meiden,

Aanstaande maandag heb ik een afspraak bij de gyn staan. Het is dan dag 10 en hopelijk krijg ik een follikelmeting. Heb deze maand nl geen hormonen gespoten, omdat mijn cyclus het beter doet zonder. Ben benieuwd wat ze gaat zeggen...... Heb m'n lijstje met vragen al klaar liggen, hihi.

Er is misschien een vraag die jullie kunnen beantwoorden (wel een beetje vunzig). 2 dagen voor mijn NOD begon ik met wat bruine afscheiding, op mijn NOD werd ik helderrood ongi. Sinds dag 4 of 5 verlies ik weer bruine, bijna zwarte afscheiding. Soms behoorlijk heftig en het lijkt gewoon niet te stoppen??? Ook heb ik wat lichte krampen. Ik heb altijd bruine afscheiding na mijn ongi en weet dat het 'oud' bloed is. Maar vind het nu toch wel lang duren! Het staat op mijn vragenlijstje, maar misschien hebben jullie ervaringen?

Liefs Anna!

Ik heb toevallig ook een wat vreemde ongi, maar ik wijs het toe aan de provera die ik 2,5 week heb geslikt. (Bevorderd aanmaak bmslijmvlies.)
Ook bij mij soms heel erg donker en veel. Bij mij heeft het dan wel wat weg van grote 'droge' stolsels. Bij mij wisselt dit af met helderrood bloed en duurt nu al 8 dagen. Meestal is mijn ongi na 3 dagen al veel minder en na 5 dagen nog zeer licht, na 7 dagen echt voorbij. Nu is het 6 dagen eigenlijk gelijk gebleven en u pas sinds 2 dagen iets minder, maar niet veel.

Als ik jouw verhaal lees, hebben we exact de zelfde soort ongi, alleen (zoals hierboven staat) schrijf ik het toe aan de provera.
Zou het niet zo kunnen zijn dat dit komt door de hormonen die je de laatste tijd hebt geslikt, ook al is het deze cyclus zonder gegaan?

Volgens mijn gyn kan het altijd gebeuren dat er ineens een rare ongi tussen zit die heel anders verloopt dan normaal. (Heb in mei ook deze vraag aan de gyn gesteld na de zeer vroege mk/zeer vreemde ongi.)

Succes meid!

Ook weleens een keer zo'n rare tussendoor gehad. En wel met hormonen. Dus weet niet of dat het daar aan te wijten is. Heeft een dag of 14 geduurd en jawel had wel folikelgroei.

Haai Lieve Star!!

Vreemd die afscheiding zeg.. Heb er zelf ook wel lang last van opzich.. Maar dat bij jou klinkt toch anders. Ik heb het 1 dag en dan word het rood en dan na 2 dagen zo'n beetje alweer bruin en dat dan weer een paar dagen zo'n 4.. (lekkere gespreksstof haha)

Ik hoop dat je morgen een FM krijgt! En dat al je vragen van een goed antwoord worden voorzien!
Ik ga nu een weekje weg, vakantie. Echt heel heel heel hard aan toe. Ik liep echt op mn eind. Vandaag mn 1ste vrije dag echt helemaal lekker. Tussen mn vriend en mij ook gelijk beter..
Ik lees volgende week hoe het is gegaan met jou! Ik hoop goed! En misschien lees ik het wel eerder (internet op mobiel) :D

Liefss!!! En succes morgen!!

Terug
Bovenaan