Al bijna twee weken ongesteld!

Ja het is allemaal wat, het liefste hopen wij allemaal niet ongesteld te worden en ik ben al bijna twee weken ongesteld. *met korte tussen pauze van een half dag of een dag* vorige week zei de ha dat ik het aan moest kijken. Maak mij toch wel zorgen en ga morgenochtend langs de ha ben benieuwd.

Wel vervelend, want collega's vragen toch waarvoor je naar de ha moet. En ik kan moeilijk mijn mond houden ;) toch maar verteld dat ik al twee ongesteld ben én aan de pil....

Ik ben benieuwd morgen,

Monique

Kan een innestelingsbloeding zijn. Mijn schoonzus bloedde ook 2 weken, steeds kleine beetje, maar was wel vetzwanger!! Dus verlies de moed niet!

Hey Bloempje27

Jij bent wel heel positief :) ik was eigenlijk niet van een zwangerschap, maar wil gewoon erg graag gaan klussen voor de ronde ;)

Ik ben benieuwd morgen.

Monique

Hai Allemaal,

De ha heeft enkele onderzoeken gedaan. Hij zegt dat mijn cyclus zich aan het reguleren is, niks erg is. Moet morgenmiddag voor de zekerheid wel een echo laten maken.

Vandaag toch aan één collega vertelt dat wij bezig zijn, kon het niet meer voor mij houden ;)

Ik wacht weer af...

Monique

Hoi Monique

Heb jij de echo al gehad?
2 weken ongesteld,is wel erg lang.
Ik ben 3 maanden ongesteld geweest,en dit kwam door een hormoonspiraal.
Gynacoloog vertelde mij elke keer,kijk het even aan.
Maar het bloeden stopte niet,bleek evenlater dat ik niet over een spiraal kon.En hebben ze met moeite kunnen verwijderen,spiraal zat veel te diep.
Ontzettend veel pijn gehad.

Groetjes Lillie

Hoi Monique

Heb jij de echo al gehad?
2 weken ongesteld,is wel erg lang.
Ik ben 3 maanden ongesteld geweest,en dit kwam door een hormoonspiraal.
Gynacoloog vertelde mij elke keer,kijk het even aan.
Maar het bloeden stopte niet,bleek evenlater dat ik niet over een spiraal kon.En hebben ze met moeite kunnen verwijderen,spiraal zat veel te diep.
Ontzettend veel pijn gehad.

Groetjes Lillie

Terug
Bovenaan