Al dagen huilerig

Volgens mij zit pepijn weer in een sprongetje.
Hij is zo huilerig. Niks is goed. Niet in de box, niet op de grond, niet in de wipstoel.
Maar als hij bij mij zit, kan hij wel lachen, maar beweegt zoveel dat het lijkt dat hij weer weg wil.
Zijn 3e tandje is inmiddels al helemaal door, hij moet alleen nog helemaal naar boven komen. Dat doet geen pijn meer dan toch?

Eten en drinken doet hij goed, wel is hij weer eens verkouden. Maar ik weet het niet. Wel frustrerend hoor. En dat met een dochter waarvan de amandelen geknipt zijn en ook huilerig is... Pfff....

Hoe gaat het met jullie liefies...

Liefs

Ohh, dat is balen. Misschien komen er nog meer tandjes?
Lotte gaat heel goed, alleen na de laatste verkoudheid slaapt ze 's avonds niet meer. Dat deed ze net pas, dus dat is balen. Hadden we net onze avonden voor onszelf terug, is het weer afgelopen. Komt vast weer goed (hoop ik).
Verder is het nu lekker zomervakantie! Emma lekker vrij van school, Renske van de peuterspeelzaal, geen gymlessen, geen zwemlessen, heerlijk!!! En met het weer van vandaag natuurlijk helemaal!

Viviënne is de laatste 2 dagen ook huilerig, vooral als we uit het zicht zijn en eind van de middag. denk al weken dat er een tandje doorkomt maar er is nog weinig te zien. Het liefst zit ze in de wipstoel of op schoot, en idd dan lijkt het of ze weer weg wil. Alleen als ze naast je op de bank zit kan ze ook rustig zitten.
Eten en slapen doet ze heel goed, drinken is af en toe een probleem. Pas nog bij de huisarts gezeten omdat ze maar 90cc op een hele dag had gedronken. maar dat kon geen kwaad. We houden het maar goed in de gaten.

De fase van eenkennigheid/verlatingsangst komt er ook aan. Misschien heeft Pepijn er al last van.
Lotte heeft een maandje geleden al heel erg gehad dat als iemand tegen haar praatte in de kinderwagen ze of begon te huilen of naar mij keek of het wel goed was.

Ja dat kan het ook zijn, want zodra ik weg loop is het ook brullen. Of als zijn zus wegloopt.
Iets wat ik niet herken van Myrthe, maar ja ieder kind is anders he.

Vandaag is hij weer gezelliger gelukkig. Hij slaapt nog veel, maar kon weer tijdje spelen zonder huilen!
We gaan vooruit. Dit heeft wel meer dan week geduurd en op vakantie was hij ook snel huilerig, dus bij elkaar opgeteld toch al wel 3 weken....
Hopelijk zit de vrolijke bui weer vaker in het verschiet

Jaaa pfff wat kunnen die sprongetjes frustrerend zijn he. Robin was deze vakantie ook lekker bezig... Ook weer 2 keer in de nacht komen voor een voeding. Gelukkig zijn we er nu weer doorheen en heeft hij een heleboel geleerd! Hij plakt nog wel heel erg mij vast en moet ons altijd allemaal in de buurt hebben.

Terug
Bovenaan