Al dagen last van buikkrampen

A

Anoniem

Guest
Jeetje, ik blijf wel veel topics plaatsen, hoop dat niemand dat erg vind.

Ik heb al iets van 5 dagen last van buikkrampen, en moet nog niet ongesteld worden. Zou dit een slecht voorteken zijn? Het is toch helemaal niet goed als je er zo lang last van hebt? Misschien is mijn lichaam in de war van het net stoppen met de pil, maar is dit wel normaal?

Bedankt!

Hallo,

Ik zit nu in de tweede ronde. In ronde nummer 1 had ik vanaf mijn eisprong misschien nog wel een paar dagen ervoor al last van mijn buik aan 1 kant. Vlak voor ik ongi moest werden en de hele tijd er tussen voelde ik mijn buik, zelfs had ik 2 weken gevoelige borsten en was ik af en toe misselijk. Werd dus ongi...nu wederom paar dagen voor eisprong last van 1 kant niet echt krampen maar gewoon voelen, daarna iedere dag voel ik mijn buik. Ben nu weer misselijk, gevoelige tepels. Ik laat me niet gek maken mijn lichaam neemt een loopje met me....misschien door het stoppen met de pil en het er veel mee bezig zijn en dingen willen voelen. Het kan allemaal. Ik wacht maar gewoon af ...... Ik hoop dat je hier wat mee kunt....succes in ieder geval.
Gr. Biate

Ja bedankt ;)ik heb trouwens gewoon in het midden kramp, het komt echt vanuit mijn baarmoeder.

We zien het wel zeg ik steeds maar ik maak mezelf echt gek van het piekeren. Maar jaaaa we komen er wel zeg ik steeds maar =D

hey
ik heb ook al een tijdje last van buikkrampen ik weet echt niet wat het is ik had het net zo erg dat ik niet meer kon opstaan. ik heb vandaag wel mijn nod maar het is geen ong gevoel ik word er gek van
gr sappie

Hopen meid, hopen....ik lag net ff op bed want ik kreeg opeens een moe aanval! Ik viel in slaap, en alles voelt ook heel zwaar. Ik heb dit normaal nooit overdag notabene ook nog! Krampjes nog steeds aanwezig...

Hoi,
ik had de eerste maand ook buikkrampen. Het leek wel of ik aan het afkicken was van de pil. Maar na drie weken was het voorbij en toen had ik helemaal geen pijn. Leek wel alsof mijn lichaam eraan gewend was om zonder pil door te gaan. Maar wie weet ben je wel zwanger, afwachten maar. Ik hoop dat je het snel weet, want die onzekerheid daar werd ik helemaal gek van. Nu ongesteld en best balen, maar aan de andere kant ben ik wel opgelucht. Vooral omdat ik veel berichten had dat mensen maanden op hun ongesteldheid moesten wachten. Maar probeer het van je af te zetten (lukte mij ook niet) en afwachten maar. Ik duim voor je. En anders gaan we samen naar ronde twee.

Groetjes

Terug
Bovenaan