al dagen verhoging

Hallo,

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet,misschien iemand ook meegemaakt?

Mijn zoontje is 14 maanden. Vorige week heeft hij prikjes gehad en de arts had gezegd dat hij hier 1 of 2 weken later nog last van zou kunnen krijgen..
Op donderdag heeft hij deze gekregen en vanaf zondag begon het eigenlijk.
Hij was niet helemaal zichzelf..wil wel spelen maar na 10 minuten is het mopperen..De hele week gaat het al zo,hij eet maar 1 boterham ipv 2,wil zijn melk niet,sap ook vaak niet,groente eet hij slecht..

Zijn tempratuur schommelt ook de hele tijd..de ene keer is 38,2 en dan is het weer 39. Ook komt er een tandje door maar kan me niet voorstellen dat het al zoveel dagen door een prik komt of een tandje..

Iemand hier ervaring mee?

Groetjes Lin
 
Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon even naar de HA gaan. Allerlei virussen heersen nu echt.
De meeste zijn waarschijnlijk gewoon onschuldig, maar het is wel goed op een oorsteking ofzo allert te zijn. Volgens mij krijgen ze van tandjes geen koorts, alleen wat verhoging. En paar dagen wat minder eten is ook geen ramp zolang ze maar voldoende vocht binnen krijgen.

Beterschap voor je ventje
 
gewoon huisarts bellen hoor.
en zorgen dat hij wel vocht binnen krijgt. misschien de sap zoeter maken ofzo.
als ha zegt dat het niets is en je het gewoon over moet laten gaan zou ik gewoon zetpil geven zodat hij zicht tenminste iets beter voelt.
 
De prik bij 14 maanden schijnt 10 dagen voor koorts te kunnen zorgen, hij is heftiger dan de 1e 4 prikken. En idd er heerst van alles, maar als je het niet vertrouwt, huisarts bellen!
 
Dank je wel voor de reacties.

Gelukkig gaat het nu weer een stuk beter met hem. Hij heeft geen koorts meer en eet en drinkt weer beter dan de afgelopen dagen.

Jeetje 10 dagen van die prik? Ik wist niet dat het zo lang kon duren..

Hij is ook flink verkouden nu dus denk dat het gewoon een combinatie van alles is geweest...

Groetjes Lin
 
Terug
Bovenaan