al dat wachten!!

Hoi ik ben melissa. min vriend en ik zijn al 2 1/2 jaar aan het oefenen, maar tot op de dag van vandaag is het nog niet raak geweest!
Nu loop ik steeds tegen het probleem wachten en onzekerheid aan. Ik heb de hele tijd in een ziekenhuis gelopen waar ik niet echt het idee had, dat ze mijn problemen erg vonden. ze kwamen afspraken niet na, en hadden schijnbaar geen haast! nu loop ik in een ander ziekenhuis, en daar is het weer afwachten. ik ben nu 5 maanden bezig met clomid. het slaat wel aan, en de fm metingen zijn zo rond de 22 mm, maar het is steeds niet raak! zeer frusterend.!! nu een hsg onderzoek doen de 20ste en dan maar hopen op open eileiders. ik zag op het forum dat er ook over injecties gepraat wordt, maar die heb ik nog geen enkele keer gehad.
het is nu maar even afwachten op de hsg, en dan maar even zien hoe of wat.

groetjes melis

Hoi Melis,

Vervelend is dat steeds dat wachten.Wel fijn dat ze nu het hsg onderzoek gaan doen. Ik heb dat onderzoek gehad, voordat ik met de behandelingen ben begonnen. Vind ik ook veel logischer dan pas na 5 maanden. Als dat onderzoek goed is dan is er weer iets uitgesloten. Heb je wel al een samenlevingstest gehad?

Wat die injecties betreft. Zo kunnen ze je eisprong bepalen. 36 uur na die injectie vindt de eisprong plaats. Heb het er gewoon eens over met de gyn.

Ik heb nu 5 IUI behandelingen gehad en met de 5e IUI was ik zwanger. Vandaag te horen gekregen dat ik een miskraam ga krijgen.

Nu wachten op de mk en dan weer moedig doorgaan met de IUI behandelingen.

groetjes San

Hoi,

is jouw partner ook al onderzocht?

Als je al zo lang bezig bent en je graag verder wilt waarom stel jij dan geen IUI voor bij je gyn?

He San wat vervelend zeg, poging 5 IUI raak en dan toch een miskraam....pfff sterkte (heb zelf 2 x mk gehad en tis verschrikkelijk....maar je gaat toch door.....)

Die injecties moet je ook niet zo blij mee zijn hoor, ik ben nu bezig met IVF 1e poging, maar heb best veel last van die hormonen en krijg nu toch wel een beurse buik....

Sterkte meiden,

gr Yosha

hey daar,

Hoi San, ik vindt het verschrikkelijk voor je om te lezen dat het niet goed afloopt. Er lijkt me niets erger als dat.ik wens je veel sterkte toe in deze moelijke tijd.
Mijn partner heeft wel al onderzoeken gehad, daar was verder alles in orde. We hebben nog geen samenlevingstest gedaan, maar daar ga ik gelijk om vragen.
Het is echt gewoon om gek van te worden.
Verder ga ik me ook maar eens in iui verdiepen. Ik ben zo"n typje die alles braaf afwacht, maar misschien moet ik dat ook maar eens gaan veranderen.

bedankt meiden,

liefs melis

Yosha & Melis, bedankt voor de steunende woorden!

Melis, IUI wordt meestal gebruikt als het zaad van de man niet helemaal in orde is. Te weinig of minder bewegelijk. Of als je zuurgraad niet in orde is. Dan kunnen de zaadcellen niet overleven. Die samenlevingstest is wel heel erg belangrijk.

Mocht alles wel gewoon goed zijn dan is de kans dat je op de natuurlijke manier zwanger wordt groter dan met een IUI behandeling. Daarom willen ze het vaak ook eerst afwachten. Het vreemde vind ik wel dat ze zo lang gewacht hebben met een hsg onderzoek en dat je nog geen samenlevingstest hebt gehad.

Gewoon eisen dat ze dat op korte termijn gaan onderzoeken. In de meeste zh is dit gewoon de standaard procedure.

liefs San

Terug
Bovenaan