al de hele dag emtioneel

A

Anoniem

Guest
Ik ben vandaag echt een emotioneel wrak, ik schiet de hele tijd vol en het gaat nergens over. En dat komt omdat ik zo ontzettend gelukkig ben. Ik heb een schat van een man een leuk huis en de allerliefste dochter die je maar wensen kan. Ik heb de mogelijkheid om niet meer te werken en ben dus de hele dag samen met marissa. En wat is dat toch een lief meisje zeg. Ze slaapt heerlijk door, kan zich heel goed zelf vermaken, geeft de allerliefste kusjes ooit en huilt eigenlijk nooit zomaar. Nu kan ze sinds een paar dagen zwaaien en klappen. En als ze iets doet vindt ze het zelf wel een applaus waard. Neemt ze dus een hap van haar brood dan volgt er een welgemeend applaus van haar kant, zo ontzettend schattig. En vanochtend om 6.00 uur werd ik wakker, kijk ik naast me in haar bedje, zit ze uitgebreid naar me te zwaaien. Om vervolgens weer een applaus te geven voor zoveel schattigheid. Ik loop hier de hele dag rond met een big smile op mijn gezicht en geniet echt met volle teugen van elke minuut samen met mijn kleine meisje. Ik ben gewoon zo GELUKKIG!!!

Af en toe is zo'n emotioneel dagje gewoon nodig! Heerlijk he.....

En het wordt alleen maar leuker vind ik zelf.

liefs Maris

he wijffie!

klinkt idd ook zo gaaf, klappen om haar zelf, zwaaien naar jou als je net wakker bent.
Geniet er lekker van meid!

xxx Petra

ja heerlijk is dat he??ons meiske is op moment hemaal wild v muziek..en maar klappen en dansen..dan hoort ze muziek en staat ze aan de tafel en dan gaat ze zooooo schattig steeds iets door dr knietjes en omhoog..echt superrrrr om te zien!!en ze straalt dan gewoon,en mamma nartuurlijk ook van oor tot oor.

wat kun je toch heerlijk genieten he van alle dingen wat je kleine doet/zegt..
ik zou zeggen geniet van elk moment en leg het vast op foto of film,want het is allemaal zoooooo kostbaar!!dikke knuf v jayda en de groetjes van haar mamma!

Meid, geniet van ieder moment en koester het!
Dat soort gedenkwaardig dingen probeer ik altijd op te schrijven, want ook al raakt het je nu enorm, toch kan je dat "vergeten", want hoe groter ze worden er komen nog zoveel mooie momenten

Geniet van jullie mooie meissie!

lieve groetjes,
Achnita

Terug
Bovenaan