A
Anoniem
Guest
Ik ben vandaag echt een emotioneel wrak, ik schiet de hele tijd vol en het gaat nergens over. En dat komt omdat ik zo ontzettend gelukkig ben. Ik heb een schat van een man een leuk huis en de allerliefste dochter die je maar wensen kan. Ik heb de mogelijkheid om niet meer te werken en ben dus de hele dag samen met marissa. En wat is dat toch een lief meisje zeg. Ze slaapt heerlijk door, kan zich heel goed zelf vermaken, geeft de allerliefste kusjes ooit en huilt eigenlijk nooit zomaar. Nu kan ze sinds een paar dagen zwaaien en klappen. En als ze iets doet vindt ze het zelf wel een applaus waard. Neemt ze dus een hap van haar brood dan volgt er een welgemeend applaus van haar kant, zo ontzettend schattig. En vanochtend om 6.00 uur werd ik wakker, kijk ik naast me in haar bedje, zit ze uitgebreid naar me te zwaaien. Om vervolgens weer een applaus te geven voor zoveel schattigheid. Ik loop hier de hele dag rond met een big smile op mijn gezicht en geniet echt met volle teugen van elke minuut samen met mijn kleine meisje. Ik ben gewoon zo GELUKKIG!!!