al dik?

zijn jullie al dik? ik ben nu 17 weken en kan niet echt zeggen dat ik na 3 zwangerschappen echt al dik word. soms als ik mijn buik nog inhoud zou je zeggen dat khelemaal niet zwanger bent. hebben jullie dat ook of hebben jullie al een behoorlijke buik?

hoi, ben nu bijna 20 weken en bij mij zie je het duidelijk. Bij 15 weken ging je het al zien, maar kon het door grotere kleding nog wat weg houden. Al moet ik zeggen dat mijn buikje erg mee valt, als ik soms andere buiken zie bij deze aantal weken.

Het komt vanzelf, misschien had je bij de vorige zwangerschappen ook wel laat ene buikje, maar ben je dat nu een beetje kwijt

gr yvonne

De moeders op school vragen of ik met de week dikker wordt en mijn moeder schrok vorige week haha. Dus ja ik ben dik maar goed nu vind ik t niet erg, lever op andere plaatsen in dus hoop dat t zo blijft na de bevalling.

xx

Nou ik ben nu ook 17 weken en het scheelt echt vergeleken met de 1ste zwangerschap toen was ik ook al behoorlijk aangekomen en nou ook pas 1 kilo. Buikje begint wel wat zichtbaar te worden maar idd als ik iets in hou dan zie je niks. Maar goed iedereen mag het zien is ook leuk ook lekker bescheiden buikje nog wel hahaha.

Liefs RH

HoiHoi,

Ik ben nu bijna 20 weken zwanger, maandag, en op zich valt het nog niet echt op. Het is 's avonds wel een stuk opgezet dus dan zie je het meer maar overdag valt het heel erg mee.
Ik ben pas ook 1 kilo zwaarder.

Afgeloppen donderdag had ik trouwens yoga. Voor de yoga zag je bijna niets en mijn broek zat totaal niet strak en achteraf was het zo opgezet !!! Mijn broek zat echt niet lekker. Vond het zo vreemd !! haha ;)

Ik ben echt al dik. Al 14 kg aangekomen. Dat is uiteraard niet alleen de baby. Vorig jaar gestopt met roken en daarna 13 kg aangkomen. Toen ik zwanger werd was ik daar 6 van afgevallen, en die zaten er heel snel weer aan plus nog wat. Ik kon het de eerste 13 weken ook al niet verborgen houden op m'n werk. Ik zit bij zo'n klasje en mijn buik is te vergelijken met 20 weken ipv 20. Vind het soms wel moeilijk, ben dus nu al 21 kg zwaarder dan wat ik ooit weer wil wegen en heb nog 19 weken te gaan. Maar komt vanzelf.
Groetjes!

Ik ben morgen 21 weken en duideliujk zwanger haha. De kilo's zijn er nog niet, ik ben nu 4 kilo aangkomen. Ik ben zwanger van onze 2e en kan wel merken dat het sneller gaat bij deze. Toch heb ik het idee dat het deze week even wat minder hard is gegroeid. Dat vind ik niet erg want je kan nu duidelijk zien dat ik zwanger ben en de buik zit nog niet in de weg en ik voel me goed. Echt genieten dus!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan