Al direct zwangerschaps"klachten"?

Hallo,

Ik heb even een vraagje, ik heb 4 oktober een positieve zwangerschapstest gedaan.Als het goed is ben ik nu 5 weken zwanger. In het begin was ik af en toe misselijk en had ik krampen in mijn buik. Sinds een paar dagen heb ik opeens nergens meer last van, moet ik me nou zorgen gaan maken? Hoe was dat bij jullie? Zou het nou zin hebben om nog een zwangerschapstest te doen? Ik denk het niet he omdat die hormonen nog wel een poosje in je lichaam blijven ondanks het feit dat de foetus misschien niet meer groeit. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Susie

hey susie

je hebt een positieve test. waarom zou je nu weer testen dan?omdat je geen klachten hebt? is toch alleen maar mooi meegenomen!
zolang je geen bloedverlies of krampen in je buik heb, zou ik me geen zorgen maken hoor.

mijn klachten begonnen al voordat ik over tijd was.
zodoende wist ik al 2 ween voor de test dat ik zwanger was.
heb de klachten nog steeds, en die zullen waarschijnlijk de eerste 6 weken niet over gaan ook.
maart als dat gebeurd, hang ik de vlag uit!!!

groetjes, do
mama van nathalia 20 maanden en 6 wkn van nummer 2

Hoi Susie,
Bij mij (nu bijna 8 weken) verschilt het van dag tot dag enorm welke en of ik klachten heb! Dus no worries hoor!

Gefeliciteerd trouwens!

De misselijkheid e.d. kan natuurlijk ook van de stress/spanning zijn geweest! Wellicht was je wat geschokt door het positieve nieuws?

Succes!

Hoi Susie,

Ik heb hetzelfde hoor, af en toe een vlaagje misselijkheid en verder moe en weinig andere klachten... Had ik toen ik zwanger was van mn zoontje ook. Ik heb tussen mn zoontje en deze zwangerschap in twee miskramen gehad. Bij die miskramen ben ik continu kots misselijk geweest.... kwaaltje zeggen dus helemaal niks. Zonder kwaaltjes heb ik een gezonde zoon gekregen, met kwaaltjes 2 miskramen, geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Zoals al eerder gezegd is, maar je niet te veel zorgen zolang je geen bloed of buikpijn hebt.

Liefs Jen
Mama, van Jasper 12 maanden en 6 wkn zwanger van nr 2

Krampen kunnen van het innestelen geweest zijn! Vaak beginnen de echte klachten pas later, je HSG waarde neemt namelijk toe en is het sterkst tussen 6 en 16 weken (vandaar Moeders voor Moeders in deze weken)

Behalve pijnlijke borsten vanaf week 7 en wat vermoeidheid had ik ook nergens last van.

Gefeliciteerd en geniet ervan!!!
Over een paar weken mag je voor je eerste echo!!!

Groetjes
Joyce

Ik ben morgen 5 weken zwanger en ik voel ook niet zoveel. Beetje pijnlijke borsten en af en toe een krampje en een steekje. Soms denk ik: ben ik nu een beetje misselijk? Maar het zakt ook weer snel.
Groetjes

ik had weer gehoord dat misselijkheid vaak tussen 7 en 12 weken het ergst is.

Ben nu 7wkn5dgn en sinds een paar dagen echt heel erg misselijk, hopelijk met 12 wkn ook weer afgelopen.

groetjes,

Hoi,
WIj zitten nu in de 7e week. Ik heb tot nu toe nog niet échte misselijkheid gekend. NOuja, misschien toch wel, 2avonden en 1 ochtend. Wel ontzettend veel last van zere borsten, met name de tepels doen zeer. Ben heel vlug heel erg moe en ik heb last van mijn rug. Voor de rest valt het Goddank wel weer mee.
Die krampjes had ik alleen in week 5 heel erg, maar dat werd minder, nu heb ik ze nog héél af en toe. Mij hebben ze gezegd probeer van je zwangerschap te genieten. Dat is misschien ook een goeie tip voor jou ;)

succes en veel plezier

Terug
Bovenaan