al een buikje?

Hallo allemaal,

Ik ben al bijna 10 weken zwanger en ik zit met een twijfel waar misschien meerdere meiden al mee te kampen hebben gehad. Sinds de 5 e week kreeg ik meer trek en at iets meer (wel gezond) dan ik gewend was. Inmiddels ben ik 2,5 kilo aangekomen en is mijn buikje al redelijk te zien.

Mijn vraag aan jullie is; kan dat al?
Ik weet niet of ik gewoon iets dikker ben geworden of dat ik echt al een buikje krijg. Ik hoop natuurlijk het tweede.

Veel liefs
x
 
Hallo

Ik denk dat dat bij elke vrouw verschillend is dus het zou best kunnen dat je het al gaat zien hoor. En dat eten als het gezond is dan kan het daar toch niet van zijn dan.
Maar goed zoals ik al zei dat is toch per vrouw verschillend. Wees maar lekker trots op je buikje.

Groetjes en fijne zwangerschap.
 
Hh,

Een buikje krijgen met 10 weken, kan echt hoor! zeker als je normaal gesproken een plat buikje hebt  , merk je het snel hoor!
Ik ben nu 6 weken, en ik begin nu al! Het is voor mij dan wel nr. zoveel, dus mijn lijf herkent en reageert onmiddelijk ondertussen, maar ik pakte gisteren een broek uit de kast die ik vorige week nog gewoon aankon, en die zit nu echt niet lekker meer!

En, een buikje mag hoor!
Het is gewoon hartsikke leuk, laat het de wereld maar zien hoor!!

Anita

 
Hoi

Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik bij 12 weken al positiekleding aan. Ik had ook al een buikje,   was wel maar 1 kilo aangekomen.
Nu ben ik zwanger  van de tweede, pas 5 weken, maar ik verwacht dat ik met 10 weken al een buik heb.

GEwoon trots op zijn!!!! Het is de enige keer dat een vrouw trots is op het hebben van een buik, dus geniet ervan
 
Groetjes Ria
 
Beste allemaal,



Mijn eerste berichtje, wel al enige tijd lekker meegelezen..



Ik ben nu 14 weken precies, maar helaas nog steeds heel gevoelig voor geurtjes, vanalles en daardoor vaak misselijk.



Het lijkt iets minder te worden, maar toch is het ook wel erg lastig in
te schatten. Dacht ik vorige week ook, maar toen hing ik toch weer
boven de wcpot. Maar één keer echt overgegeven, maar meerdere keren per
dag wel de neiging ertoe voelen. Ook eet ik maar matig, waardoor ik
twee kilo ben afgevallen.



Toch heb ik al wel een steeds ronder buikje en volgens de weegschaal is
er weer een halve kilo bij. Mijn strakke kleding pas ik niet meer, maar
wat ruimere kleding gaat nog prima. Voorlopig nog geen positiekleding.



Zijn meer mensen afgevallen en hoe verliep dat verder?



Groetjes

Jannie



En succes aan alle medezwangeren die misselijk zijn en een overgevoelige neus hebben!

 
Ha nous,

Nu ik jou zo hoor wordt ik steeds zenuwachtiger...
Het zal wel door de hormonen komen, want normaal ben ik altijd heel nuchter.
In week 13 ga ik trouwen. Ik heb al heel lang mijn trouwjurk klaarliggen...
Ik zit nu in week 8 en ben zo af en toe misselijk geweest (nog steeds) en soms hing ik over de wc-pot. Ik heb niet tot weinig gesnoept, en probeer gezond te eten.
Gister was ik aan het werk (docente voor de klas) en vroeg een leerling of ik zwanger was! Ik kreeg even een rode kop maar herstelde snel en ging er lachend op in dat ze toch echt fout zat. Pfff, gered.
Ik krijg mijn spijkerbroeken nog makkelijk dicht, maar als ik enige druk op mijn buik heb ga ik binnen 3 minuten over mijn n... . Dus dat is niet zo een goed idee. Dus mijn kleding die ik op het werk draag zijn wel iets ruimer ja.
Ik hoop maar dat ik mijn trouwjurk nog pas als we werkelijk gaan trouwen. Anders moet ik echt met spoed even iets anders qua kleding verzinnen... hihi. Maakt me ook eigenlijk niet uit hoor, maar zou wel leuk zijn als ik die jurk aanpas...
na week 13 ga ik genieten van mijn buikje, maar nu nog even niet... hihi

Groetjes J
 
Nou, ik heb vandaag toch maar een positiebroek gekocht, met een bloesje erbij. Het zit veel fijner al is het nog een beetje te groot.
Ik ben blij te horen dat er meer mensen zijn die vroeg een buikje hebben, het zette me zo aan het twijfelen.

Voor J: ik hoop dat je niet teveel groeit en dat je een fantastische dag gaat hebben. Ikzelf ga in augustus trouwen met een flinke buik waarschijnlijk, dus ik wacht nog even met de jurk hihi.

liefs,
Nous
 
Terug
Bovenaan