al een buikje

hoi allemaal ben nou 12 wkn 2dgn zwanger van 2e en heb al een aardig buikje pas niet meer in mijn spijkerbroeken hebben anderen dat ook al zo vroeg bij nijn dochter pas met 15/16 wkn groetjes rapsodie

hoi,

ik ben een november mama, en ben zwanger van mijn 3de kindje.
Bij mijn eerste begon ik pas te groeien toen ik al dik 7 maand zwanger was.
bij mijn zoon rond de 12 weken, en nu ben ik ongeveer 8 a 9 weken zwanger en kan nu mijn gewone broeken al niet meer aan.

groet sjoukje

hoi,

ik ben een november mama, en ben zwanger van mijn 3de kindje.
Bij mijn eerste begon ik pas te groeien toen ik al dik 7 maand zwanger was.
bij mijn zoon rond de 12 weken, en nu ben ik ongeveer 8 a 9 weken zwanger en kan nu mijn gewone broeken al niet meer aan.

groet sjoukje

hoi

hier ook een novembermama, ik heb ook al buikje. s'ochtens val het mee maar als ik tussen de middag heb gegeten dan zie je het erg dudelijk. Het is ook mijn 3de dan gaat het wat sneler.
Ik draag ook geen spijkerbroek meer , ja zo eentje die meereken en thuis lekker sportbroek, die zitten lekker los en snijden niet in de buik.

hey,
Ik ben zwanger van mijn eerste, nu 14 week en 4 dagen en heb al een aardig buikje... En pas ook niet meer in mijn gewone spijkerbroeken.

groetjes rosan

Hi, ben zwanger van de eerste en nu 15 weken. Het begint nu wel wat te komen, ik kan mijn spijkerbroeken niet meer aan en de rest staat ook aardig op knappen. Maar ik lijk meer gewoon dik dan dat ik echt een buik heb... Maar dat begint nu dus wel langzaamaan te komen.

Hi, ben zwanger van de eerste en nu 15 weken. Het begint nu wel wat te komen, ik kan mijn spijkerbroeken niet meer aan en de rest staat ook aardig op knappen. Maar ik lijk meer gewoon dik dan dat ik echt een buik heb... Maar dat begint nu dus wel langzaamaan te komen.

Terug
Bovenaan