al een geboortekaartje?

We zijn er uit wat de naam betreft, dus nu moeten we gaan kijken voor een geboortekaartje!
Een moeilijke klus vonden we de vorige keer.
We hadden toen een heel leuk kaartje van Buromac en wie weet hebben ze wel een nieuwe collectie!
Heeft iemand nog tips voor andere leuke 'kaartjes-merken'?
Zelf maken kunnen we niet (wel leuk, maar we zijn niet zo creatief, dus dat is helaas niet aan ons besteed...), dus we hebben graat iets kant en klaars, waar we dan zelf de tekst in kunnen laten drukken.

groeten,

Erica

Hoi Erica,

Wat heerlijk dat jullie eruit zijn wat betreft de naam. Leuk hoor, wij ook eindelijk.
Ik vind persoonlijk www.hipdesign.nl   erg leuke kaartjes hebben. Hebben wij vorige keer ook een kaartje van besteld. Perfecte kwaliteit en snelle levering!
Succes met de keuze!

Groetjs Mickey

oeh lekker naam al klaar.... op naar het kaartje.
Wij doen het wel zelf, net als bij de oudste 2, maar zijn er nog niet bepaald uit
Overigens net als bij de naam voor een jongen dan. Voor een meisje wel.

Heb wel wat ideetjes voor geboortekaartjes, maar het uiteindelijke idee is er nog niet.

Overigens hebben we bij de jongste met 39 + 6 nog kaarten bij gekocht voor de drukker (wij leverden aan, zij drukten, wij maakten het af) en die dag begon de bevalling. Dus ehm last minute sluit ik deze keer ook niet uit ben ik bang hihi.

groetjes,
Marije

hoi meiden.
Ik heb zelf een kaartje ontworpen op www.poobies.com
Hele leuke site en makkelijk te maken.
Wel bestel ik ze via iemand anders,scheelt een hoop in prijs namelijk.
Suc6 met het zoeken naar jullie kaartjes!

Liefs peggy

Terug
Bovenaan