al een jaar en een maand bezig om moedeloos van te worden

A

Anoniem

Guest
hallo

al zo lang bezig maar nog steeds niets
zaad van manlief getest en is goed gelukkig
we zij nu aan de clomid en we moeten nu om de drie dagen naar het ziekenhuis toe om te kijken als ik een eisprong heb

dat is wel weer makkelijk dan weet je precies wanneer je moet klussen

alleen die inwendige echo's word je niet bepaald vrolijk van

nu maar hopen dat het gouw raak is dat onze zoon er een broertje of zusje bij krijgt

Beste MissMamma,

Het klinkt inderdaad flink heftig zo. Om de 3 dagen met inwendige echo’s etc etc. Succes er mee!!! Ik zal voor je duimen dat er snel een broertje of zusje bij komt.

Groetjes,
Sara

Hoi missmama,

Volgens mij zitten we precies in hetzelfde schuitje.
Ik zal me even voorstellen:
Mijn naam is Ginger en ben 30 jaar. Ik ben bijna 5 jaar getrouwd met een schat van een man en we zijn al gelukkige ouders van ons zoontje Thijs  (27-9-05). Ook ij zijn nu ruim een jaar bezig met het  maken van een tweede wondertje, maar voorlasnog helemaal niets.....

Afgelopen maandag ben ik bij de gyn geweest. Morgen moet mijn man zijn zaad inleveren en ik bloedprikken. Over 10 dagen moet ik 4 dagen achter elkaar naar de gyn om een inwendige echo te laten maken. Op zich vind ik dat niet vervelend, maar om steeds voor die 5 minuten helemaal naar het ziekenhuis te moeten.....

Bij onze zoon heeft het allemaal ook erg lang geduurd. Toen zijn wij beiden ook gecontroleerd.Mijn man zijn zaad was toen goed, bij mij ook alles. Dus eigenlijk maak ik me niet zo'n zorgen  voor de onderzoeken. Maar goed het is toch allmeaal ruim 3 jaar geleden.....

Verder heb ik een perfect regelmatige cyclus van 27 dagen en weet ik dus goed  wanneer mijn eisprong is.

O ja, morgen heb ik mijn NOD, dus het is nu weer eens even stressen en nagelbijten, want ik blijf natuurlijk hopen!

Heel veel succes en hou je me op de hoogte? Ik zal snel wat laten horen als ik meer weet.
Hoe kan ik je trouwens noemen??

Liefs,

Ginger

Hey hallo,

Wij zijn nu bijna  een jaar  bezig, 9 juni is het een jaar, ik snap precies hoe je je voelt.
Bij mij is het ook nog eens zo irritant dat ik geen regelmatige cyclus heb althans volgens mijzelf. De huisarts was het niet met me eens. varieert van 28-37 dg steeds. Hij zegt volkomen normaal nergens druk om maken.

Dit was vorige wk, ik vroeg aan hem wanneer wij eens konden gaan nadenken over een bezoekje bij de gyn mocht het in juni nog niet zover zijn. hij keek raar op en zei dat ik me zeker niet druk moest maken en nog eens een maand of drie vier moest proberen, ik paste keurig in het plaatje jonge vrouwen....echt  balen mijn eigen  huisarts die ik  al 25 jaar heb  is  net met pensioen gegaan was echt een schat van een man maar deze koude en kille man is niet mijn favoriet....

Hij verwees ook nog eens naar afgelopen nov. had toen een aantal cystes aan mijn baarmoeder waarvan een grote toen geklapt is, dat heeft ook allemaal tijd nodig. Dan denk ik ja man dat weet ik zelf ook wel maar dat neemt niet weg dat ik toch al een bijna een jaar bezig ben...en er nu weleens verdrietig om word denk zeg nou gewoon als het in juni nog niet zover is kom je nog maar eens terug maar nee hoor...

Hoop niet dat ik nu als een zeikerd over kom, maar ik had toch eigenlijk een heel ander gevoel toen ik met de pil stopte, hoopte echt dat ik in no-time in verwachting zou zijn. Hadden jullie daar weleens bij stil gestaan voordat je met de pil stopte?

Hoop in ieder geval dat het bij ons allemaal uiteindelijk een keer raak mag zijn.
Meiden veel succes..

Liefs ...

Hoi Mismama

Vreselijk he dat het allemaal zo lang duurt, ik ken het. Bij de eerste heeft het 1,5 geduurd ik werd er moedeloos van. Mijn man z'n zaad was niet al te best maar we konden wel op een natuurlijke wijze zwanger raken. Ik was er zo mee bezig dat het niet wilde lukken. Toen we uiteindelijk een verwijsbrief kregen voor de gyn was de druk  van de ketel we moesten maar afwachten wat de gyn zei. Maar voordat ik de verwijsbrief wou ophalen was ik ruim overtijd en bleek ik toch onverwachts zwanger te zijn zonder gyn. Bij de tweede was ik binnen 2 maanden zwanger.  

Hoe lang duurde het voordat je zwanger was van je eerste.

Groetjes Sharine

Tja, ik weet ook hoe je je voelt.. Wij zitten nu in ronde 15 voor ons eerste kindje en ik heb net twee weken terug een miskraam gehad. Inderdaad om moedeloos van te worden.

Maar probeer moed te houden meid! En het positieve te zien! Als je zo lang op een kindje moet wachten wordt het vast een heeel mooi kindje, want om iets moois te maken duurt gewoon langer..!  Dat is natuurlijk een grapje, maar zo houd ik het mezelf maar een beetje voor..
Het is heel vervelend, zeker als je ook allemaal mensen in je buurt hebt die wel zwanger worden! Ik zie ook overal zwangere vrouwen.. erg vervelend!

Maar wij komen ook wel aan de beurt! Hoop dat je clomid aanslaat en dat je snel zwanger zult zijn! Succes!!

Liefs Anne!

Hoi
voor ik zwanger was van onze oudste zijn we ook 1,5 jaar bezig geweest (na een eerdere miskraam) Uiteindelijk ook aan de clomid, dus ik ken de hele molen van elke keer naar de gyn. voor echo's en bloedonderzoek etc.   Mijn gyn moest zelfs terugkomen van zijn vrije dag, omdat ik net op die dag 2 weken na mijn ongesteldheid zat. Wel tof van hem dat hij zelf kwam voor de echo en niet zijn collega liet doen.
Na 6 maanden clomid was ik het helemaal zat van de bijwerkingen, en wilde eigenlijk al stoppen, toen ik zwanger bleek te zijn.
Hoop voor jou dat het sneller gaat !

Nog een leuke voorval trouwens met zo'n inwendige echo: de gyn. liet iets zien ,maar mijn man zag het niet goed, zegt hij: laat ik het toch nog een keer zien. En ik lag daar dus maar...     Mijn schoonzus had het nog bonter, die lag met dat echoapparaat, was de gyn. iets vergeten te pakken, vraagt aan haar man of hij dat apparaat even wil vasthouden !
Ach, achteraf lachen we er om.

groetjes Melanie

Terug
Bovenaan