Al een jaar!!

Grappig, als we onze date hebben bestaat ons forum precies een jaar + 1 dag :)

Zo lang hebben we al lief en leed met elkaar gedeeld. Heb nog eens terug zitten lezen en heb met tranen gezeten en flink gelachen met al onze kwaaltjes en onzekerheden. Ook als ik dat van mezelf terug lees, wat ben ik alweer veel vergeten en wat was ik onzeker!

Meiden, nogmaals heel erg bedankt voor alles tot nu toe. Er zal nog een hoop bij komen met die kleine boefjes van ons, maar ik ben heel blij dat ik bij jullie terecht kan met alles!
Op naar de eerste hapjes, kruipjes, stapjes, woordjes en nog veeeeeeeeeeeel meer!

Liefs Kim

ja leuk he kim heb ik van de week ook gedaan ,,, alles terug zitten kijken ik kwam er wel later bij toen ik rond de 35 weken zat ,,, heb wel vanafhet begin mee zitten lezen ,,, had nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vindenz'n forum ,,, echt leuk gewoon net wat je zegt lief en leed delen is heel fijn !!!

Jee een jaar alweer! Wat is er in een jaar tijd veel veranderd zeg!
Elke keer als je een nieuwe discussie plaatst kom je weer op de eerste pagina terecht, er zijn dan best veel dames bij die helaas een miskraam hebben gehad. Hoop dat ook zij snel weer mogen genieten van een gezond(e) zwangerschap/kindje.

Op naar nog veel meer jaren met alle veranderingen met onze kleintjes!

Liefs Daan

En Kim, ik was ook heel onzeker haha. Erg leuk om terug te lezen!

Geweldig om een forum als dit te hebben, vooral de herkenning. Kwam er zelf pas later bij maar heb wel meegelezen vanaf het begin.

Heerlijk ontwetend waren we toen nog...... En alles was een verrrassing. Hopelijk blijft dat ook zo al is het prettig om ondertussen is meer zeker te zijn van jezelf.

Groeten

Toevallig dacht ik daar gisteren ook aan...
Omdat het bij ons op 1 april een jaar geleden is dat onze kleine Bodhi is gemaakt :) en dat was dus geen grapje!!!
Alweer een jaar...en wat hebben we al veel met elkaar gedeeld!
Ik ben ook heel erg blij met jullie en het forum!!

En als ik dan denk aan de meiden die een miskraam hebben gehad...hoop ik dat zij ook inmiddels weer zwanger zijn en binnenkort ook van dit geluk mogen genieten!
Want wat een rijkdom is het toch!!!

Op naar nog véél meer verhalen!!

Liefs Brigitte

Waar blijft de tijd! Vorig jaar rond deze tijd ben ik zwanger geraakt! Zo uit mijn hoofd had ik toen rond 8 mrt mn laatste menstruatie gehad. En nu dit jaar rond dezelfde datum voor het eerst weer ongesteld na de zwangerschap ;-)

Veel gebeurd afgelopen jaar, een jaar vol geluk maar ook verdriet. Mis mn vader nog elke dag..helemaal als ik Merle nu naar de ouders van mn vriend breng en ik zie hoe wijs mn schoonvader met haar is.

Ik ben ook ontzettend blij met dit forum, hoop dat we lekker contact houden met elkaar. Gelukkig hebben de meeste van ons ook facebook en hyves.

Heb ontzettend veel zin om jullie te ontmoeten...Hoop wel dat Bri er ook bij kan zijn hoor!

xxx

Terug
Bovenaan