Al een paar dgn overtijd maar durf niet tetesten

Hallo allemaal

zoalsd de meeste weten hadden wij deze mnd en volgende mnd rust ivm we in feb gaan starten voor ivf.
Maar nu ben ik vergeleken met de andere mnd al een paar dgn overtijd. Zit nu op dg 29 terwijl ik met iui enz met 25 a 26 dgn al Ongi werd.
vorige wk al een test gedaan maar die was negatief, wou het weten.Ws tevroeg getest???!!!
Nu durf ik eigenlijk niet meer te testen omdat ik bang ben als ik het wel ga doen dat ik dan ongi ga worden. HEb dat nm al een paar keer gehad.
Ik hoop dt ik het vol kan houden tot vlgwkd omdat ik dan goed overtijd ben.

elke wc gang is een kwelling/stress moment, wel / niet o geworden....
ook me man wordt er gek van ...

moest het eevntjes van me afschrijven.

we hopen het wel dat het raak is maar na bijan 3 jr geloof je er niet meer in.

xxx natasja

Succes meid! Weet hoe stressvol dit kan zijn...
Wie weet...als je een test doen weet je het tenminste wel zeker en kan je gaan wachten op die vervelende ongesteldheid...maar snap ook wel dat je dat te spannend vind!
sterkte!

He Natasja,

doe een test dan ben je meteen uit je zekerheid verlost, als ie nu negatief is dan valt de spanning van je af...ikw as de laatst maand ook ineens 4 dagen te laat, maar werd dus wel gewoon ongi..was blij dat ik getest had, toen wist ik meteen dat ik niet zwanger was.

Hopelijk valt de test bij jou positief uit! Dus ik zeg, doen....dan weet je het meteen en weet je ook of je stress terecht is of niet...haha

Meid ik duim voor een dikke plus!

enne, anders gaan we samen IVF doen he..

gr Yosha

Dank jullie wel meiden voor jullie steun en duimen draaien.

Ik wacht toch nog een paar dgn voordat ik weer ga testen. Heb wel veel symptomen dat ikeht wel ben maarja zoals al eerder gezegt heb dat vaker gehad.
Maar we geven de moed niet op en wachten af, al wordt het wel steeds moeilijker...om niet tegaan testen hahaha.

ik blijf ook vor jullie duimen hoor.
xxxxxxxxxx natas

Morgen ben ik 2 weken overtijd en dat heb ik nooooiiitt!! Hooguit 3 a 4 dagen ongeacht dat mijn cyclus toch regelmatig is.

Ik heb inmiddels 2 testen gedaan, zowel met ochtendurine en in de middag, beide negatief.

Snap er zelf echt helemaal niets meer van..zucht..

Terug
Bovenaan