hoi,
toevallig hebben wij vorige week een tweelingwagen gekocht, tussen de 2e en 3e zit straks 17 maanden, we hebben al een quinny buzz en een quinny speedi staan en nu dus ook de koelstra flexxo twin. super wagen, toevallig was mn oudste ziek geweest en had niet zo'n zin om te lopen dus ik kon m meteen testen in de stad ( zij is 3.5) en ze zat er zelfs nog goed in (alleen de zonnekap kan niet naar voren want dan is ze toch echt te groot) ik stond nergens vast en de meiden vonden het super gezellig. ik heb me flink laten voorlichten bij wat babywinkels en de urban jungle viel af omdat ik hem echt te duur vind, tevens kan het zitje niet rechtop, mn dochter van bijna 1 ging zichzelf meteen rechtop trekken dus dat vond ik echt een nadeel, dit heeft de duowalker trouwens ook, ook kan bij de duowalker het voetgedeelte niet omhoog dus als ze zo 6 maanden zijn bengelen due voetjes zo in de lucht, de koelstra kan je helemaal rechtop zetten, en het voetensteuntje is per zitje verstelbaar, eerlijk toegegeven de duowalker is qua vormgeving wat strakker , en de voorwielen staan wat verder uit elkaar waardoor hij iets stabieler is.maar ik vond zelf dus de koelstra net wat meer voordelen hebben. je hebt trouwens ook de x adventure en de kees maar daar kan geen wagenbakje op en dat is juist zo leuk van die duurdere wagens. succes met kiezen, haha ik ben zelf weken bezig geweest en kan er inmiddels een boek over schrijven.
ps op marktplaats staan er ook een aantal,....scheelt toch weer, voor t zelfde geld loopt je oudste straks ineens en heb je zo'n hele dure wagen voor niks gekocht.
groetjes janneke, mv lotte en felinem, 18.2wkn