al een week bruin bloedverlies

Hoi, ik ben Yanti en ik zit met het volgende:

Ik ben 6 wk en 3 dagen zw. Ik heb sinds 6 dagen bruin bloedverlies. Niet de hele dag, maar een paar keer per dag. Ik heb na 2 dagen mijn vk opgebeld die zegt dat zolang ik geen helder bloed verlies heb dat er dan niets aan de hand is, maar het is er nu nog steeds. Wie heeft ook zo iets?
 
Hoi hoi,

ik heb dat ook gehad in de week voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben. Dit duurde bij mij ook ongeveer een weekje en het was inderdaad niet de kleur van bloed maar veel donkerder. Ik dacht dat ik dus ongesteld zou gaan worden. Ik weet dus ook niet of dit hetzelfde is of dat het bij mij het zogenoemde "innestelingsbloed" was, maar misschien heb je er wat aan.

Groetjes
 
Hoi Yanti,

Ik heb het zelfde.
Ben nu zes weken zwanger, en heb al bijna een week
bruine afscheiding.
Ook ik heb de vk gebeld en  zij zei precies het zelfde:
Zolang het geen rood bloed is en niet zo erg als een
ongesteldheids bloeding hoef je je gaan zorgen te maken!
Maar dat doe je onbewust toch wel, ook ik voel me er niet lekker onder en maak me best wel zorgen of alles wel goed gaat.
Je moet gewoon afwachten meer kan je eigenlijk niet doen.
Ik heb mijn eerste echo op 21 september en dan hoop ik een hartje te kunnen zien kloppen.

Strekte, GRTJS Diana
 
Hoi Diana, het doet goed om te weten dat er nog iemand is die hetzelfde heeft als ik. Die dus precies weet hoe ik me voel. Mijn man zegt steeds dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ja, je weet hoe dat gaat he?! Gisteravond had ik in een keer ook een soort vliesje bij mijn bruin bloed zitten, ter grootte van een halve doperwt. Ik ga toch zo maar weer even mijn vk bellen. Ik heb di 13 september mijn eerste echo, om deze reden. Ik ben bang om het te verliezen.....
 
Hi
Ik heb dit ook gehad, was zelfs bij de 9de week een soort vliesje. Ik heb dit natuurlijk opgevist (sorry maar je maakt je zorgen)...voor mijn gevoel was t het vruchtzakje. Uit elkaar getrokken maar toen bleef er niets mer over...zware paniek natuurlijk
Twee dagen later een echo laten maken...en jahoor daar zat boontje, hartje deed t goed, en t kontje werd omhoog gegooid hihi

dus alle vliesjes draadje en bruin slijm en bloed te spijt t zegt echt niks
Zelfs helder bloed kan komen van sex en als je wat te hard hebt zitten drukken met poepen (weer sorry).. t is allemaal zogevoelig daar

ik hoop dat je er wat aan hebt...laat maar weten hoe de echo was!!!

liefs
 
Hoi Yanti,
Ik heb ook wel over in nestelings bloedinkjes gehoort en het schijnt best veel voor te komen, Ik heb gebloed in week 14 en 15 een paar dagen en het was ook bruinig. Ik ben wel eerst naar de arts gegaan en die zei dat het oud bloed was du sniet om me zorgen over te maken verder wees de echo uit dat ons "Henkie" bloeit en groeit. Op de screening echo zei de arts dat mijn placenta laag zit en hij zei dat dat vaak een oorzaak is van bloeden. Kortom, ondertussen ben ik 19 weken, alles gaat goed. Weet dat 40 % v/d zwangerschappen tot de 20ste week bloedingen hebben. Vaak onverklaarbaar en onschuldig. Als het bloed echt rood is (dus vers) moet je meteen aan de bel trekken.
Groetjes, Vosje
 
Dag Yanti (en anderen natuurlijk),

Ik heb die bloedingen / afscheiding ook gehad in de eerste weken van mijn   zwangerschap. Ik had er 2 a 3 weken last van. Beetje bruinig... Ik had het aan de verloskundige gevraagd en het schijnt inderdaad innestelingsbloed te zijn, of wat eind bloed wat er eigenlijk uit zou moeten komen als je, wanneer je niet zwanger zou zijn, ongesteld zou worden.
Ik heb er dus helemaal niet aan overgehouden, behalve dat ik nu alweer in de 25e week zit .

Twijfel je toch nog een beetje, bel dan gelijk je dokter of verloskundige (dan weet je zeker dat je van die onzekerheid af bent).

Groetjes Kim
 
Terug
Bovenaan