al een week geen eten binnenhouden en nu sinds 2 dagen geen drinken

hoi meiden,

ik wil even wat kwijt,

ik hou nu sinds een week geen eten binnen en sinds zondag geen drinken.

ik voel me beroerd heb vandaag weer de VK gesproken en die belt me voor 14:00 uur terug er is een kans dat ik vanmiddag nog word opgenomen omdat het anders niet goed gaat met die kleine.

ik ben zo ontzettend bang ik wil die kleine niet kwijt!!!

ik probeer echt van alles te eten en te drinken maar alles komt er net zo hard weer uit.

ik maak me jkuist nu nog meer zorgen omdat ik al vanaf gisteravond 18:00 niet meer heb geplast.

wat nu ?

Jeetje meid, das wel heftig! Je lijf reageert flink op de hormonen. Als je echt niks binnen kunt houden is opname het beste. Misschien wel vervelend, maar zo kan het ook niet.
In het ziekhuis krijg je een infuus zodat ze vocht kunnen toedienen. Daar knap je snel van op. En dan weer langzaam kijken of het lukt met eten en drinken.
Het gaat niet alleen om de kleine, maar ook om jouw gezondheid.
Heel veel sterkte!!

Heey meid!

Succes hiermee! Misschien is het maar beter als je een paar dagen opgenomen word!

Ik heb er zelf totaal geen last van maar ik weet dat toen mijn moeder zwanger was van mij ze ook 5 dagen opgenomen is geweest! Daarna had ze helemaal geen last meer van de misselijkheid!

Ik hoop dat het goed met jullie beide komt!

heey...

Ik had het ook ben daarvoor ook in het ziekenhuis geweest maar was gelukkig niet uitgedroogd en heb medicijnen gekregen toen ging het beter. De artsen zeiden meerderemalen tegen mij dat je je geen zorgen hoeft te maken om de kleine. die is als een parasiet en krijgt alles wat die nodig heeft! alleen jij moet zelf natuurlijk ook wel gezond zijn! even opgenomen worden en dan weer aansterken kan daarom geen kwaad,

heel veel beterschap

Heel veel sterkte en hoop dat het allemaal mee valt.
Misschien een kleine tip bij mij helpt het om kleine slokjes via een rietje te drinken. En als je toch opgenomen moet worden ben je in goede handen.

Beterschap

Hej Meid,

Succes ermee! Hopen dat je opgenomen kan worden zodat het misschien allemaal over gaat. Hopelijk blijft het met de kleine allemaal goed gaan!!

Liefs

Terug
Bovenaan