Al een week opgeblazen gevoel en rugpijn

<p>Hi, </p><p>ik ben nieuw hier, al veel topic gelezen. Nu besloten toch zelf maar eens er wat op te zetten.</p><p>Ik heb al een week lang last van een opgeblazen gevoel. Niet alleen Savonds maar de gehele dag. Enorm verkouden geworden dus mijn weerstand is ook slecht ook heb ik last van lage rugpijn. Nu laatste dagen weer wat minder. </p><p>Kan dit gewoon een verkoudheid zijn vandaar de rugpijn. Of misschien toch zwanger? </p><p>Heb een vroege test gedaan die was negatief. Morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden dag 33 maar soms is mijn cycles ook wel eens 37 dagen. Geen pijl op te trekken dus.</p><p>Mijn gevoel zegt gewoon, ik ben zwanger. Maar misschien wil ik te graag en haal ik het in mijn hoofd. </p>
 
Ik heb ook al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel, alsof mijn buik heel erg in de weg zit. Normaal heb ik dit altijd na de ovulatie en is het net voor de NOD over maar nu heb ik er pas last van sinds een paar dagen. Ook heb ik normaal last van zere tepels of borsten maar nu amper last van gehad. Morgen is mijn NOD dus ben benieuwd. 
 
Hoi dames,
Sinds gisteren heb ik ook echt een opgeblazen gevoel. Ik moet gewoon de knoop van mijn broek losmaken. Gisteren ook pijn/steken in mijn onderbuik. Nooit eerder zo gevoeld en nu in ronde 5.
Mijn eisprong is een dezer dagen, maar ik weet dus niet precies wanneer. 
Herkennen jullie dit als symptomen vlak voor, tijdens of na de eisprong?
Groet Tulpje 
 
 
[quote quote=10153142]
Tulpje ik herken altijd aan die symptomen dat me eisprong komt!
[/quote]
Ok, nou gisteravond toch nog geklust dus wie weet. Het opgeblazen gevoel is nu wel minder en ik voel geen steken meer in mn buik. Toch nog maar ff doorgaan met klussen dan de komende dagen haha ;-)
 
[quote quote=10153204]
Tulpje ik herken altijd aan die symptomen dat me eisprong komt!
[/quote]
 
Ok, nou gisteravond toch nog geklust dus wie weet. Het opgeblazen gevoel is nu wel minder en ik voel geen steken meer in mn buik. Toch nog maar ff doorgaan met klussen dan de komende dagen haha
 
 
Blondine,
en al nieuws? Ik zelf ben nog aan het wachten met een test doen zit nu op dag 35 van mijn cycles maar zul je net zien wordt ik ongesteld op dag 37 of 38. Testen durf ik gewoon nog niet.
 
 
 
 
Terug
Bovenaan