al een week spotting voor NOD, meer mensen?

Hallo allemaal,
 We zijn inmiddels iets van 15 maanden bezig (ben de tel een beetje kwijt) en ik heb nu wel een hele vreemde cyclus.
 Ik ben bij de fertiliteitsarts geweest, dus weet precies wanneer m'n eisprong was.
 De dag erop werd ik misselijk en m'n darmen waren wat opgezet. Ik dacht dat ik me die klachten   inbeeldde, maar op dag 3 na de eisprong kreeg ik plots wat krampen en spotting. Vandaag is inmiddels de 6e dag waarop ik spotting heb. alleen bruinverlies. Vanmorgen met wat fantasie een heel klein beetje rood.
De misselijkheid is weg, ik heb nog geen PMS-klachten, maar m'n 'ongi-buikpijn" lijkt zich aan te kondigen. Hoewel ik pas op z'n vroegst dinsdag de RD's zou kunnen krijgen, als ik kijk naar de eerdere cycli, en donderdag meer waarschijnlijker zou zijn.
Denk zelf dat het raak was, maar dat het ene miskraam wordt. Ik ga morgen voor   de zekerheid denk ik toch maar testen (dag 9).

Zijn er meer meiden met zoveel spotting voor de RD's??? Mogelijk ook met goed nieuws???

Groetjes Haily

hoi,
als je met spotting afscheiding bedoeld, ik ben gestopt met de pil en heb nu al een paar dagen constant gele afscheiding.loop al de hele weerk met een maandverband rond ...maar wij doen nog even safe dus ben niet zwanger.ik heb volgende week pas (als ik goed getelt heb) mijn menstruatie.dus kan ook terwijl je niet zwanger bent...hoop voor jou dat je het wel bent en alles goed gaat.
groetjes

Bedankt voor je reactie.
Gaan jullie ook voor het echt beginnen of alleen toevallig gestopt met de pil? anders veel succes!!!
Slijmverlies zonder de pil kan inderdaad plots veel meer zijn, vooral tijdens de eisprong!.
Spotting is  heel licht bloedverlies. echt een druppeltje per keer en meestal bruin/oud bloed of licht rozig.
Dat heb ik dus al een week, vreemd he. Vandaag toevallig niets. is toch wel spannend!

Groetjes Haily

hoi ,nee ik ben nog niet voor de echie.wij gaan ervoor waarschijnlijk ergens volgende maand, begin september,.eerst even alles weer normaal laten functioneren. maar heb wel al twee kids.6 en 4 jaar( zoon en pleegdochter, dus wel de tweede zwangerschap waar wij voor gaan).twijfelde eerst nog wel ivm eind contract en overgang naar nieuwe baan met half jaarcontract. maar als ik zie hoelang sommige erover doen denk ik van ach laat de natuur zijn gang maar gaan en ik zie wel waar het me brengt.als me contract niet verlengd word na dat half jaar zie ik wel weer verder. ik zit nu nog midden in een sollicitatie procedure dus eerst maar eens zien dat ik door me tweede gesprek heen kom.groetjes ..en succes

Hi,
heel  herkenbaar voor  mij. Ik kreeg 1 of 2 dagen na mijn eisprong altijd  bruin bloedverlies, soms ook wat helder bloedverlies en na een dag of 9-10 zette de menstruatie echt door. Ik dacht dat het een voorteken was dat het die ronde niet gelukt was, maar zowel bij mijn eerste als bij mijn derde zwagnerschap heb ik ook "spotting" gehad, meestal ging dat bloedverlies in de eerste weken van mijn zwangerschap gewoon door.  Ik vond het ook altijd raar, maar volgens mij betekend het niets en is het volkomen onschuldig. Ik vond het vooral vervelend, omdat je wel steeds met inlegkruisjes enzo aan de slag moet.
Ben benieuwd hoe het voor je uitpakt deze ronde, succes!

Esther, succes met de sollicitatie! en volgende maand tot  begin september ergens,ook veel succes!

Aline, ik hoop echt dat het ook positief nieuws kan zijn. Ik heb zelden spotting na m'n eisprong en nooit zo lang....Wat duurt wachten lang!! Ergens tussen morgen en donderdag is NOD...

Groetjes Haily

Terug
Bovenaan