al heel lang overtijd???

A

Anoniem

Guest
Haai,

Ik was 29 januarie voor het laatst ongi.  Heb al 3 X een test gedaan en elke keer negatief. Ik ben twee weken geleden naar de HA geweest. Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en hij zei dat er niks aan de hand was en dat ik vanzelf wel ongi wordt. Was heel normaal zei ie. Nou, ik vind het wel erg vreemd. Ik ben altijd regelmatig ongi om de 30-33- dagen. Ik heb ook helemaal geen stres en ik was er ook niet zo veel mee bezig. Ik ben vorig jaar agustus gestopt met de pil en ik had de laatste tijd zoiets van,'ik zie het wel'. Ik heb wel al 3 weken last van mijn borsten, ze zijn erg gevoelig en ik voel allemaal bobbels. Ik  heb ook telkens pukkels terwijl ik die normaal niet heb.  
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen. Zou ik een bloedtest kunnen vragen bij de HA?. Ik verwacht dat als ik bel,  hij zegt dat ik het  eerst maar moet afwachten. Ik ben nu wel een beetje ongerust. Straks ben ik niet vruchtbaar ofzo. Is er iemand die dit ook zo heeft?

Liefs,
Purk

Hoi Purk,

Toen ik een week overtijd was, mocht ik ook een bloedtest bij de ha laten doen hoor, daar deed 'ie helemaal niet moeilijk over!
Helaas was ik niet zwanger en werd ik alsnog ongi.
Suc6!

Ik ken wel mensen die ook ineens even onregelmatig ongi waren. Dat is echt niet gek. Gewoon afwachten.

Ik zou ook nog maar even afwachten en om de twee weken voor de zekerheid een test doen. Het is echt balen, he, die onzekerheid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Succes!

Groetjes, Tessje.

hoi hoi ik zou als jou was toch wat bloed laten prikken het kan zijn dat dat je eicellen stil liggen   dus dan krijg je geen eisprong , je lichaam maakt een bepaalde stof dan aan dat je lichaam denkt dat je zwanger bent ,het niet zo ernstig je krijgt medicijnen om het op gang te krijgen , je krijgt dan weer een eisprong
heb je kinderwens?
heb je toevaliig ook overgewicht daardoor kan het ook te maken hebben ?

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde als jij!!
Ik was op 4 feb. voor het laatst ongi en 2x een test gedaan die beide negatief waren.
Er ligt nu een derde test op me te wachten, maar ik durf eigenlijk niet zo goed, bang
voor een teleurstelling....

hoi bambi en de rest natuurlijk.
We willen heel erg graag een twede kindje. Ik heb al een zoontje van 2. Ik was toen binnen drie maanden zwanger. Had ik nu ook op gehoopt. Ik heb inderdaad ook overgewicht. Misschien moet ik eerst wel op dieet. Maar ja, door dat uitblijven van mijn menstruatie wordt ik alleen maar onzekerder en ga ik meer snoepen...
Als ik volgende week nog niet ongi ben ga ik de HA maar weer eens bellen.
Bedankt voor de reacties en hopelijk zijn jullie ook snel zwanger.

Liefs.

Terug
Bovenaan