Al heel lang verkouden

<p>Hallo lieve aanstaande mama's</p><p> </p><p>Zijn er meer mensen die al zo'n beetje de hele zwangerachap verkouden zijn? Ik inmiddels vanaf week 16 en ben nu 23 weken zwanger. Ik kom er niet vanaf.. ben benieuwd!</p>

Lang leve een zwangerschap en kwaaltjes. Je weerstand is veel lager en als je ziek of verkouden wordt is het bij een zwangerschap altijd nog maar de vraag of je er überhaubt vanaf komt. Maar het enige wat ik kan adviseren wat bij mij wat hielp is het drankje van A. Vogel: Echinaforce Hot Drink Forte vlierbes 
je moet alleen even goed kijken welke van de 2 je pakt. Ze hebben 2 varianten en eentje mag wel en eentje mag niet tijdens de zwangerschap. Het staat al aangegeven op het doosje ??

Ik ben in mn 2e trimester wekenlang verkouden  geweest, met een kriebelhoest waardoor ik maar 2 uur per nacht sliep. Het heeft me toen flink opgebroken. Ik hen op werk toen aangegeven dat het even slecht ging en ben een week ziek thuisgebleven. Goed voor mezelf gezorgd en veel geslapen. Toen was het wel een stuk beter. 

Terug
Bovenaan