al helemaal verliefd op dat wondertje in de buik!

vannacht ging ik naar het toilet (voor de zoveelste keer!!) en toen ik eindelijk weer na boven was geklommen en in mijn warme bed lag op mijn "vaste" linkerzij ging meneer in mijn buik zich ineens draaien..mijn hele buik bewoog mee..voelde wat raar omdat ik het zo erg nog niet gevoeld had,maar wat leuk om te zien!! kort daarna ging hij toch weer terug in zijn vetrouwde ligging liggen..maar wat kun je genieten op zoon moment!!!!!
ben dan ook al echt helemaal verliefd op ons kleine mannetje..en kan ook echt niet wachten tot hij bij ons is..maar nu nog even lekker genieten van hem in mijn buik!
nog maar 15 weekjes :)

Leuk he?! Die van mij heeft ook al haar eigen slaaphouding,gaaf dat je het dan ook helemaal voelt draaien he?
Ik ben ook helemaal verlieft op m,n dochter,ik ben ook zooooooo benieuwd hoe ze eruit ziet,nog anderhalve week dan mag ik weer naar de gyn.
groetjes
25weken+

He je zei dat jij bij je eerste geen 20 weken echo had? Die is van 2005? Mijn zoontje is van 2004 en ik heb het toen wel al gehad... zou het dan per ziekenhuis verschillen?!

Idd heel fijn dat dat allemaal kan tegenwoordig!

misschien is dat het dan. Ik had wel een medische indicatie. Mijn zoon is in april geboren dus begin 2004 heb ik het toen al gehad, maar goed, nu heeft lekker iedereen het gelukkig!

Terug
Bovenaan