Al iemand gestart met gym/yoga

Nou, zoals de titel het al zegt. Ik start aankomende maandag met zwangerschapsgym (7 keer), ook wordt er een presentatie gegeven (op een andere dag) over borstvoeding en na de bevaling, heb ik dan zeven lessen Fit na de bevalling, nou het zal mij benieuwen.

 
Veel plezier! Ik doe dit keer zwangerschapszwemmen. Ik heb het nu 6x gedaan, het zwemmen op zich vind ik heel fijn, alleen het afdrogen en aankleden na het zwemmen vind ik vreselijk. MIjn buik begint al echt in de weg te zitten en dan is zo'n kleedhokje echt te klein voor mij alleen:)
 
Veel plezier! Ik ben benieuwd hoe het is!
Ik doe zelf zwangerschapsyoga, nu al 3 keer en ik vind het gezellig en leuk om te doen. Goede voorbereiding voor de bevalling, qua ademhalen en met de meiden gezellig kletsen over de aankomende baby's :)

 
Ik heb bij de 1e zwangerschap yoga gedaan. Ik vond het erg leerzaam, maar vooral heel gezellig om met al die zwangere buiken bij elkaar te zitten en ervaringen te delen.
Bij de 2e heb ik tot 6 mnd (aangepaste) fitness gedaan en daarna ben ik zelf gaan zwemmen. Nu heb ik het eigenlijk te druk om iets te doen. Ik ben als blij als ik zit! haha!
 
Terug
Bovenaan