Al iets gekocht?

Ik was benieuwd of jullie al iets gekocht hadden voor de kleine? Ik heb heel lang gewacht, maar gister heb ik dan toch een kinderwagen gekocht. Onze eerste grote aankoop voor de kleine.

Toch wel bijzonder.

Wat is jullie eerste aankoop voor de kleine geweest?

Esk (12w2d)

Hey Esk!

Wow, wat een grote aankoop ;-)
Wel een hele leuke!!Wat voor eentje heb je??

Wij hebben al een klein mannetje van 2 jaar dus veel kunnen we gebruiken voor de 2e. Ik wil natuurlijk wel heel veel nieuwe kleertjes en een nieuwe babykamer maar ik wacht nog effe totdat ik ook 12 weken ben :) Dan voelt het wat beter om me helemaal suf te kopen ;-)
Natas

Nope, nog niks gekocht. Moet ook nog even de eerste echo afwachten... en dan beginnen we maar met positiekleding te kopen, want mijn broeken zitten voor geen meter meer.

Babyspulletjes moet ik me eerst nog op orienteren.

Hoi Natas, ik heb een Mutsy 4rider gekocht. Ik heb 'm overgenomen van een collega maar hij is in nieuwstaat. Ik ben er erg blij mee. Ik ben ook al aan het rondkijken voor een kamertje, maar dat komt eigenlijk omdat ik al een kast heb staan in die kamer, waar de rest van het kamertje bij moet passen en er zijn niet zo heel veel kersenbedjes + commodes te vinden. Tegenwoordig is de trend wit.

Noompje, positiekleding zal ik binnenkort ook moeten aanschaffen. Ik heb nog maar 1 broek die past en m'n rokken zitten ook allemaal al te strak. Ik vind het alleen lastig om een leuke broek te vinden tot nog toe.

Groetjes, Esk

Leuk he, zwanger zijn. Eindelijk een excuus om onbezorgd los te gaan met shoppen!! Haha.

@ Esk, idd, bijna alle meubeltjes zijn wit of grijs. Ik vind dat prettig, ik wil namelijk graag witte meubeltjes, maar kersen zie ik ook nergens.
Kun je anders niet via marktplaats iets vinden?

Nou, al wel wat gekregen maar zelf gekocht niet. Volgens mij is mijn vriend mij voor geweest! Hij heeft een knuffel Grumpy (dat is hij) en Happy (dat ben ik) gekocht voor de kleine :))
Wel al één positiejurkje in de aanbieding gescoort maar die is pas voor over 2 of 3 maanden.

hoi.
ik ben nu 9,2 week.maar toe bij me dochter durfde ik wel te kopen,maar ben nu wat voorzichtiger.ook ik heb veel spullen hier liggen.
moet aantal dingen opnieuw aanschaffen.maar dat komt wel.wilde elke keer bieden op marktplaats op een kinderwagen,maar als ik opeens hoor iemand van zwemles die opeens een 2ling krijgt,durf ik nu niet gok te nemen.kan ik het weer verkopen.
wacht wel even tot na me echo.
ik begrijp je wel.ik was ook zo.vooral bij me 1ste.
ik heb wel jurkje bij de h en m gekocht en een vest.
gr marjan

Hey Esk,

Ik heb vorige week onze kinderwagen aangeschaft het was dan ook zo'n goede aanbieding, precies de juiste kleur dat in combi met zw-hormonen hahah je raadt het al die was binnen no time de onze.
Verder 1 nieuwe positie broek maar dat is echt noodzaak want ik pas nergens normaal meer in.

Groetjes Elain

Terug
Bovenaan