al iets gekocht?

ja ik ben al lekker aan het shoppen. heb wat leuke pakjes maat 50 en 56 gekocht. was in de aanbieding en dan laat ik dat echt niet liggen! en net een wikkeldoek van snoozebaby gekocht! helemaal geweldig heb een shop waar al het snoozebaby in de aanbieding is tot vrijdag!

voor de rest ga ik eerst maar eens uitzoeken wat ik nog heb en dan maar weer verder shoppen!

jullie al iets leuks gekocht?

Goed bezig, hihi! Ik heb nog niks gekocht. Ik heb nog een heleboel van de eerste en heb dus niet zoveel nodig. Wij willen wel weten wat het wordt en als het een meisje wordt dan moeten er natuurlijk roze spulletje gekocht gaan worden, hihi. Maar eerst ook maar eens even de echo afwachten. Want ik vind het best nog spannend allemaal.

Goed bezig, hihi! Ik heb nog niks gekocht. Ik heb nog een heleboel van de eerste en heb dus niet zoveel nodig. Wij willen wel weten wat het wordt en als het een meisje wordt dan moeten er natuurlijk roze spulletje gekocht gaan worden, hihi. Maar eerst ook maar eens even de echo afwachten. Want ik vind het best nog spannend allemaal.

ik heb ook nog niks gekocht
eerst maar even kijken hoe de echo morgen is. wel heb ik al schoentjes van mijn moeder gekregen en een truitje van mijn tweelingzus

hier ook nog niets gekocht, had al wel wat spulletjes gekocht. nu even afwachten op de echo en dan waarschijnlijk achter wat spulletjes aan. heb daar wel erg veel zin in!!

Terug
Bovenaan