al iets gekocht??

Hoi meiden,

Zwanger zijn is natuurlijk erg leuk en ook al die leuke spullen die je kan kopen voor je kindje...

Ik had met mezelf afgesproken om toch nog even te wachten met iets te kopen maar kon me niet inhouden hihihi..

Ik wilde heel graag de luiertas van Lief en nou zag ik bij de ING dat je hem met 5000 rentepunten voor € 50,- goedkoper kon kopen!! Gelijk besteld...

hebbebn jullie al wat gekocht??

Liefs Laurie

haha!! Heel herkenbaar!
Ik had het bij mijn 1ste zwangerschap ook!
Nu besluit ik echt te wachten totdat ik rond de 10weken zit,vooral omdat ik zo bang ben dat het weer niet goed is aangezien ik al 2 mk. heb gehad....
Kruipen de dagen bij jou ook zo voorbij?! Ik denk er de hele dag aan en kan niet wachten totdat het maandag is!!!!!!

xx

Ja ik wacht ook af, maar heb toevallig wel laatst een mutjes "gekocht" hij was gratis ivm spaarpunten. Ik kon het niet laten een grijze met witte strepen van Pumba en ik heb van mijn vriend een winnie de pooh knuffel doekje gekregen voor de kleine. Hij is stiekem al een hele trotse "papa" hahaha

knuff Inneke

Ik kon het het ook niet laten en heb gisteren een rompertje gekocht. Toch blijft er in mijn achterhoofd een stemmetje zeggen dat het mis kan gaan. Hoe gaan jullie hier mee om?

X

Ik heb nog niets gekocht, maar van mijn man heb ik een zwangerschapsdagboekje gekregen, erg leuk!
Ook ik wacht er verder nog even mee, de laatste tijd zoveel om me heen gezien en mee gemaakt dat ik me nu toch ook wel bezig houd met de kwestie: Stel dat het fout gaat...

Hoe ik daar mee om ga? Ach, soms gaat het door mijn hoofd, maar ik probeer vooral positief te zijn met de instelling; Als het fout gaat merk ik het dan wel en nu genieten van de eerste vreugde. En natuurlijk de dingen die niet 'mogen' tijdens een zwangerschap ook niet doen....
Maar goed, nu ben ik in het verleden ook gezegend met drie goede zwangerschappen, dus ik kan het ook vrij makkelijk laten rusten....

Nog niks gekocht. Ik denk dat dat na de 20 weken echo wel komt. We hebben een kindje verloren (te vroeg geboren) en de zwangerschap daarna hebben we pas wat gekocht toen we die echo gehad hadden. En ik denk dat het nu weer zo gaat.
En erbij, het is de vierde zwangerschap, natuurlijk schaf je iets nieuws aan, maar bijna alles hebben we nog van de vorige keren.
Moet wel zeggen dat ik laatst bij de Hema bij het babyspul even heb staan dagdromen....

het begint al wel te kriebelen om wat te kopen maar ben ook heel nuchter door te zeggen eerst de 12 weken afwachten en de echo en dan zien we wel verder.

Natuurlijk hebben we al heel veel spullen omdat het een 4e kindje wordt.
Maar zal zeker wat nieuws kopen voor deze baby!

Ik ben wel al aan het rondkijken, maar ik moet me wel nog even inhouden. Er kan nog van alles misgaan, hoewel ik daar natuurlijk niet vanuit ga. Ik weet nu al hoe ik de babykamer wil gaan inrichten. Ik kan niet wachten!

Terug
Bovenaan