Al klaar met alles zo voor het verlof??

Hoi,

Was benieuwd of jullie nu alles al klaar hadden of nog veel moeten regelen? Ik heb over 3 weken verlof (2 en een halve wk eigenlijk) en ik moet nog best veel!
- Commode kopen
- Geboortekaartjes
- 2e naam
- Opvang achterna zitten of er al plek is
- Mijn vriend moet nog vrucht erkennen (erg he!)

En jullie?

wendy
31 weken en 4 dagen zwanger van nr 2

hier is alles klaar geboorte kaartjes liggen klaar om gedrukt teworden en de enveloppen zijn al geschreven.
alles staat op zijn plek behalve de box daar wacht ik nog effe mee. de kleren en andere spullen zijn gewassen op de wipstoel na. dat is het enige wat moet gebeuren.
mijn   vlucht koffer is klaar en die van iris moet ik nog effe op orde brengen.
nu nog wachten op de baby haha.
groeten petra 32.4 weken zwanger

Ja, de meeste dingen zijn eigenlijk allemaal klaar. Ik heb het streven dat als ik met verlof ga ik niets meer hoef te doen en gewoon lekker kan uitrusten. Het kamertje is ingericht, alleen nog een nieuwe lamp ophangen. De geboortekaartjes zijn besteld en de enveloppen heb ik gisteren al binnen gekregen dus die kan ik ook al voorzien van adresstickers. Verder heb ik alles van de uitzetlijst in huis, alle kleertjes, lakentjes, dekentjes e.d zijn gewassen. De box staat al in de huiskamer. De naam voor ons kindje hebben we ook al. Ik moet na komende vrijdag nog twee weken werken, ik ga 4 weken van te voren met verlof.En op zich gaat dat nog prima, alleen aan het eind van de dag wel wat moe. De afspraak voor het intakegesprek met de kraamzorg is ook gemaakt, dat is pas in mijn 37e week! Ze hadden het zo druk dat het niet eerder kon. Nu maar er vanuit gaan dat ik niet veel eerder zal bevallen..

Iedereen succes met de voorbereidingen. Ik loop iedere dag even de babykamer door om er van te genieten, zo mooi is het geworden. Ben er helemaal blij mee!

Groetjes,
Elise

Hoi,

Ik heb vandaag voor het laatst gewerkt. Heerlijk!!! Het meeste is bij ons klaar moet alleen de kinderwagen nog even van zolder halen en kijken wat er allemaal in de was kan daarvan. Het badje moet nog even schoon. Maar voor de rest heb ik alles wel in huis.
Volgende week nog lekker even een paar dagen naar centerparcs. En dan mag het wel komen van mj. hahaha.

groetjes nynke

Hee hoi!

moet zo'n beetje alles nog doen...... maar goed er zit nu eindelijk wat schot in want de babykamer is bijna geverfd. Hopelijk krijg ik het deze week klaar en dan kan de commode er weer in. Het bedje moet nog gekocht worden maar die halen we bij de IKea dus dat kan snel en verder nog kleertjes uitzoeken en wassen. Hoef niet te veel te hebben want mijn ouders en mijn schoonouders komen allemaal een paar week op visite nadat de baby wordt geboren (we wonen in canada) en er moet natuurlijk wel wat te winkelen zijn! Verder heb ik het meeste wel nog van mijn dochter alleen moet het nog uitgezocht worden.

Groetjes Alberdien

Hier is alles bijna wel klaar. Ik moet de enveloppen nog schrijven voor de geboortekaartjes, maar verder is alles wel redelijk gedaan.

Ik had een medische indicatie, maar nu ineens lijkt alles weer ok en kan ik wellicht toch nog thuis bevallen. Ik heb hier nog wel wat kleine dingetjes voor nodig (zeiltje voor onder de baarkruk en zo), maar dat is echt bijna niets.

Alleen het bevallingsbed en de klossen nog tzt. Ik wil dat +/- week 35 gaan regelen.

Groetjes, Marisa

Oh, en we zijn nog niet helemaal uit de naam... We hebben al wel een hele goeie naam, dus mocht de kleine geboren worden issie niet BZN (baby zonder naam), maar we zijn nog een beetje in discussie. Moeilijk kiezen hoor!

Nou, de meesten hebben het allemaal wel tijdig op orde merk ik! Wat een georganiseerde moeders! We hebben de commode voor de baby al staan nu, in de huiskamer want ze gaan op 1 kamer slapen zolang we hier nog wonen. Dan kunnen we de oudste gewoon laten slapen als de jongste verschoond moet worden. Het is ook al ingeruimd, zo leuk om te zien al die kleertjes in die la! Dan komt het allemaal wat dichterbij. De rest moet nog, Ik ga inderdaad ook een adressenlijst maken alvast. En ons bed staat al hoog, dat hebben we die 2 jaar zo gelaten omdat je dan heerlijk allerlei spullen onder het bed kwijt kan!

wendy
32 weken zwanger

Terug
Bovenaan