Al meer dan een week overtijd, test negatief

Hi meiden,

Ik ben inmiddels al 8dagen overtijd, maar 3x negatieve test! Vanaf februari gestopt met de pil, al die maanden regelmatig cyclus gehad... Kindje is zeer gewenst, maar die onzekerheid is vreselijk!

Wie heeft hier ervaring mee of het juiste advies??
 
Als je het niet vertrouwd kan je bloed laten prikken of het hcg boven de 5 is’ als die daar boven zit moet je met 2/3 dagen nog een keer prikken of er een hcg stijging zit.
 
Hoi hoi ! 
Ik heb hier ervaring mee. Helaas was ik 23 dagen overtijd en 4 testen veder. Ik ben na het ziekenhuis gegaan omdat ik kapot ging van de krampen. Daar weer negatief getest en dag later kwam me menstruatie. Als je het niet vertrouwd een bloedtest laten doen. 
Liefs 
 
Ik had dit pas nog, in juli spiraal laten verwijderen toen gewoon elke maand netjes een cyclus van 26-28 dagen. Toen ineens 1,5 week overtijd en 3 negatieve testen... werdt er gek van maar gelukkig toch gewoon ongesteld geworden. Gewoon even geduld, de huisarts stuurt je toch weg. Zeker als je zo pas geleden gestopt bent met de pil. Ik snap het hoor meid ik werdt helemaal gek en zag gelijk beren op de weg. Probeer er niet t veel mee bezig te zijn, door al die stres gaat je lichaam anders reageren. Succes en kop op!
 
Als je bij de huisarts aangeeft dat je een bloedtest wilt doen mogen ze dat niet weigeren en dat kan ten alle tijden. 
Probeer je niet te druk te maken want dat kan je menstruatie ook uit laten stellen. 
 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan