Al meer mensen gevallen?

Ja ik ben dus gisteravond onderuit gegaan.
Ik had een sollicitatiegesprek in Amsterdam en toen ik terug naar de tram liep gleed ik uit midden op straat. Achterover..... op mijn achterhoofd. AUW!!!
Het deed echt heeeeel zeer. Het was zo glad op de straat dat ik (net als bambi) niet meer overeind kwam. Ik moest mijzelf naar de goot glijden..... hahaha.... daar lag namelijk sneeuw om grip te hebben om op te staan. Ik was zo geschrokken en het deed zo'n pijn (werd ook direct heel erg misselijk) dat ik moest huilen (jankerd die ik ben) Ik moest nog helemaal naar Alkmaar. Was pas om 0:00 uur thuis :eek:( (dat was trouwens niet door de val hoor)
Koppijn en spierpijn dat ik heb!!

Ik was al zooooo klaar met die sneeuw he!!
Maar nu helemaal ^$@^&%*)$#@!!!

Nog meer mensen die onderuit zijn gegaan of ben ik de enige kluns hier?!

Liefs een beurse Trudi

Nee hoor niet de enige ,ikben bij de eerste sneeuw ook gevallen op de parkeerplaats van mijn werk grrrr daar lag ik languit.
Ik had me alleen geen pijn gedaan, sterkte met je koppijn en spierpijn.

Hier ook helemaal klaar met de winter

Nou meis, het zit je niet mee.
Ik ben (nog) niet gevallen (ff afkloppen) als je het vallen tijdens snowboarden niet mee telt. Haha dat waren mooie valpartijen, heb er een blauwe kont en knieën van.
Heel veel sterkte meis. Enne dat janken zijn nog je hormonen, dat ben jij niet hahahaha.

Liefs Irene

Ik ben gelukkig niet onderuit gegaan maar wel bijna 3 keer toe. Hoe gaat het met je ? Was er niemand die je overeind hielp jee zeg. Ik heb het vroeger gehad was ik een jong meisje toen stond ik voor de stoplichten en ging onderuit maar kon niet meer opstaan was met de fiets samen met een vriendin erg gevaarlijk dus .Ik hoop dat je er niks aan over heb gehouden
groetjes lisette

ook ik ben gelukkig nog niet gevallen 9idd even afkloppen)
nu moet ik ook wel zeggen dat ik t ijs niet opzoek hahaha. de weg van mijn huis naar de winkels is t fietspad gepekeld, dus daar loop ik op.
bij mn moeder in hoogvliet is niks gepekeld.
ik ga dus ook voorlopig niet naar mn moeder toe, zolang t daar zo spiegel glad is.

maar hoe is t nu met je?
ben je een beetje de nacht door gekomen?
heb je nog veel pijn?
en hoe is je gesprek gegaan?
wanneer hoor je wat?
wel ons laten weten he!

hey sterkte met de pijn, en doe voorzichtig als je weer naar buiten gaat :(

liefs, do

Hey Trudi,

Nee, ik ben gelukkig (nog) niet gevallen (even afkloppen!!!)
Nu loop ik natuurlijk meestal achter de kinderwagen, erg handig zo`n extra steuntje, haha.

Ik hoop dat je inmiddels een beetje bij bent gekomen van de pijn en de schrik en ik ben (ook) benieuwd hoe het met je gesprek is gegaan.

Liefs Marieke

Ja, het is knetterglad op sommige delen van de weg. De kids zijn al veel onderuit gegaan (ik - nog - niet). Hoe ging je sollicitatiegesprek? Waar in Amsterdam heb je gesolliciteerd? Ik heb zelf jarenlang gereisd tussen Alkmaar (woonde in Heerhugowaard) en Amsterdam (VUmc) per trein.....
Groetjes, en 1x vallen is genoeg, toch?? :)

Ja ook ik ben gevallen.
Niet door de sneeuw maar er lag een dikke ijskorst en die zag ik niet want was donker en jah... ging flink op mn plaat.
Heb er echt wel een week spierpijn in mijn heup en mn arm aan overgehouden.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan