Al mijn berichtjes

Sorry dames,

Mijn berichtje voor Suus is nu wel heel vaak op de site gekomen. Komt omdat het forum toch nog niet goed werkt. Was iedere keer het berichtje kwijt nl. en nu staat het er ineens heel vaak op.

Nogmaals sorry.

Mariska V

Maakt niet uit hoor, ik heb er zelf ook ontzettend last van, of ik tik een heel verhaal in en het bericht komt nooit en te nimmer meer naar boven of juist heel vaak.
Weet ook niet wat er aan de hand is met dit forum maar lekker werkt het in ieder geval niet!

Hee Maris,

Jaa lastig he die siteproblems...ik dacht al 'waar blijft ze', maar nu kwam je ineens in veelvoud loud and clear binnen, hihi ;-)

Goh meis, het is inderdaad een hele vuurdoop voor je zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je een paar traantjes hebt weggepinkt toen je het nieuws hoorde van de cyste die er nog zat en dan meteen harde actie ook nog...
Maarrr dat heb je mooi gehad! Was man/vriendlief mee?
Spannend hoor nu ga je echt een nieuwe fase in....Zet je al je spuitjes zelf? Knap hoor! Ach als je je tandjes op elkaar zet is het ook zo gebeurd eigenlijk...huidplooitje (bij mij vetrolletje;-) en hop.

Ik loop niet gelijk hoor met jou, ik heb mn 1e echo pas op 1/11, de 2e op 8-9/11 en de punctie rond 12-13/11, dusss dat duurt nog wel even.
Ik duim echt superhard voor je dat het meteen BINGO zal zijn straks joh!!!

Heb je al ns op die site gekeken (ivf-site.nl), veeel herkenning daar!

Nou eerst maar ffies bijkomen he.
Sterkte met de spuitjes!

lfs. Suus

Nou Suus,

Manlief was niet mee, is ook er moeilijk als chauffeur zijnde. Maar bij de punctie is hij uiteraard wel (moet wel he, we hebben zijn bestandsdelen dan ook nodig). Voor als nog gaan ze uit van de 25/26e dus hij heeft nu alvast een week vrij genomen. De scheet.
De spuitjes zet ik idd zelf. Ik heb een puregon prikpen.

Nou gisteravond toen ik er in eens mee in m'n hand zat, brak het koude zweet me toch uit. Maar uiteindelijk heb ik hem dan toch in mijn been gezet, en wat bleek je voelt er niets van en het is zo gebeurd. Ik was megatrots op mezelf want ik heb zo'n afkeer van naalden.

Oh dan moet je zeker op 20/10 met andere medicatie beginnen, want ik kon me herinneren dat je ook iets op die datum had, of ben ik nu helemaal gek.

Ik heb nog niet op de ivf-site.nl gekegen. Heb er eigenlijk niet veel behoefte meer aan. Ik hou de laatste maanden veel afstand van mensen die zwanger zijn, bevallen zijn enz. enz. en eigenlijk bevalt me dat goed, kan er nu veel beter mee omgaan. Ik kom eigenlijk alleen nog voor jou en enkele anderen op deze site, omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het af gaat lopen met iedereen.

Nou jij ook sterkte met de medicatie. Heb je al last van bijwerkingen.

Lfs Mariska

Nou Suus,

Manlief was niet mee, is ook er moeilijk als chauffeur zijnde. Maar bij de punctie is hij uiteraard wel (moet wel he, we hebben zijn bestandsdelen dan ook nodig). Voor als nog gaan ze uit van de 25/26e dus hij heeft nu alvast een week vrij genomen. De scheet.
De spuitjes zet ik idd zelf. Ik heb een puregon prikpen.

Nou gisteravond toen ik er in eens mee in m'n hand zat, brak het koude zweet me toch uit. Maar uiteindelijk heb ik hem dan toch in mijn been gezet, en wat bleek je voelt er niets van en het is zo gebeurd. Ik was megatrots op mezelf want ik heb zo'n afkeer van naalden.

Oh dan moet je zeker op 20/10 met andere medicatie beginnen, want ik kon me herinneren dat je ook iets op die datum had, of ben ik nu helemaal gek.

Ik heb nog niet op de ivf-site.nl gekegen. Heb er eigenlijk niet veel behoefte meer aan. Ik hou de laatste maanden veel afstand van mensen die zwanger zijn, bevallen zijn enz. enz. en eigenlijk bevalt me dat goed, kan er nu veel beter mee omgaan. Ik kom eigenlijk alleen nog voor jou en enkele anderen op deze site, omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het af gaat lopen met iedereen.

Nou jij ook sterkte met de medicatie. Heb je al last van bijwerkingen.

Lfs Mariska

Hee Mariska,

Er is weer een berichtje van je 'doorgelaten',he he ik had al wel vaker gekeken maar het is slecht gesteld de laatste tijd hier!

Echt stoer dat je je dat allemaal in je eentje doet,hoor! Petje af. Ik weet wel dat jouw man 'on the road' zit en het is wel superfijn dat ie een weekje vrij neemt over 10 daagjes. Ikzelf neem in mijn week van de punctie ook een weekje vrij, lijkt me wel zo prettig.
Ik hoop maar dat ik zover kom en dat de medicatie ook daadwerkelijk zal aanslaan (je weet het niet tenslotte).
Tot nu toe heb ik wel wat wisselende stemmingen, van heel aanhankelijk (man en katten lopen al vaak gillend weg, ga weg ga weg hahaha;-) tot opstandig/onverschillig. Maar als het daar bij blijft mag ik blij zijn!
En jij? Heb je nog napijn gehad van de verwijderde cyste? En heb je nu ook (andere) bijwerkingen, of kun je dat nu nog niet zeggen. Ik ben erg benieuwd naar je 2e echo. Die echo's zitten relatief dicht op elkaar he...dan begint het al dichter bij te komen allemaal. Ik hoop echt van harte op een mooi aantal mooie eitjes die ze kunnen aanprikken joh en dat het je mee zal vallen. Maar je weet nu al wel een beetje (door de cyste) hoe het er aan toe zal gaan, hopelijk scheelt dat.
Ik lees steeds de tip: 'probeer zo ontspannen mogelijk te zijn', maarja probeeeer dat maar 'ns! Hele uitdaging.
Meis, suc6 met je spuitjes. Komt je lief dit weekend thuis zodat ie kan helpen of doe je het toch liever zelf?
Hoop je gauw weer te lezen...

toi toi toi he.
Veel liefs van Suus

Terug
Bovenaan