Nou Suus,
Manlief was niet mee, is ook er moeilijk als chauffeur zijnde. Maar bij de punctie is hij uiteraard wel (moet wel he, we hebben zijn bestandsdelen dan ook nodig). Voor als nog gaan ze uit van de 25/26e dus hij heeft nu alvast een week vrij genomen. De scheet.
De spuitjes zet ik idd zelf. Ik heb een puregon prikpen.
Nou gisteravond toen ik er in eens mee in m'n hand zat, brak het koude zweet me toch uit. Maar uiteindelijk heb ik hem dan toch in mijn been gezet, en wat bleek je voelt er niets van en het is zo gebeurd. Ik was megatrots op mezelf want ik heb zo'n afkeer van naalden.
Oh dan moet je zeker op 20/10 met andere medicatie beginnen, want ik kon me herinneren dat je ook iets op die datum had, of ben ik nu helemaal gek.
Ik heb nog niet op de ivf-site.nl gekegen. Heb er eigenlijk niet veel behoefte meer aan. Ik hou de laatste maanden veel afstand van mensen die zwanger zijn, bevallen zijn enz. enz. en eigenlijk bevalt me dat goed, kan er nu veel beter mee omgaan. Ik kom eigenlijk alleen nog voor jou en enkele anderen op deze site, omdat ik zo nieuwsgierig ben hoe het af gaat lopen met iedereen.
Nou jij ook sterkte met de medicatie. Heb je al last van bijwerkingen.
Lfs Mariska