Hallo dames,
Vroeg me af als jullie al aan het nadenken zijn over de bevalling.
Wat wil je wel wat niet.
Ga je voor pijnbestrijding of helemaal natuurlijk.
Waar ben je bang voor etc etc.
Van de week stelde de verloskundige mij deze vraag ook.
Het enige wat ik zeker weet is dat ik graag naar het z,huis wil.het is maar afwachten of dat gaat lukken en als ik er op het moment supreme nog steeds zo over denk. Verder zou ik het fijn vinden mijn kindje even bij me te houden als het net geboren is.
Bij onze zoon ging dat heel anders. Hij werd gelijk meegenomen omdat hij een hele slechte start had.
Bij de bevalling van onze zoon ben ik ingeleid dus vraag me af hoe het gaat als de natuur zelf z'n werk doet. Hoop dat ik dat mag ervaren.
De bevalling heeft in totaal 3 uur en een kwartier geduurd, maar het was erg pittig ik had bijna geen pauzes tussen de weeën door.
Kreeg een pompje voor de pijn waar ik helemaal waus van werd.
Ik ben erg bang voor een knip.
Deze heb ik bij de eerste gehad.
Gelukkig voel je er niks van tijdens de bevalling, maar daarna oei oei.
Ben benieuwd wat jullie gedachtes zijn over de bevalling, misschien kom ik nog op ideeën.
Grtjs Mar
Vroeg me af als jullie al aan het nadenken zijn over de bevalling.
Wat wil je wel wat niet.
Ga je voor pijnbestrijding of helemaal natuurlijk.
Waar ben je bang voor etc etc.
Van de week stelde de verloskundige mij deze vraag ook.
Het enige wat ik zeker weet is dat ik graag naar het z,huis wil.het is maar afwachten of dat gaat lukken en als ik er op het moment supreme nog steeds zo over denk. Verder zou ik het fijn vinden mijn kindje even bij me te houden als het net geboren is.
Bij onze zoon ging dat heel anders. Hij werd gelijk meegenomen omdat hij een hele slechte start had.
Bij de bevalling van onze zoon ben ik ingeleid dus vraag me af hoe het gaat als de natuur zelf z'n werk doet. Hoop dat ik dat mag ervaren.
De bevalling heeft in totaal 3 uur en een kwartier geduurd, maar het was erg pittig ik had bijna geen pauzes tussen de weeën door.
Kreeg een pompje voor de pijn waar ik helemaal waus van werd.
Ik ben erg bang voor een knip.
Deze heb ik bij de eerste gehad.
Gelukkig voel je er niks van tijdens de bevalling, maar daarna oei oei.
Ben benieuwd wat jullie gedachtes zijn over de bevalling, misschien kom ik nog op ideeën.
Grtjs Mar